{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Oliver flytter imorgen {{forumTopicSubject}}

Ja, så skal Oliver hjem til min kærestes forældre. De vil gerne give ham et godt hjem smiley Så nu er der faldet en sten fra mit hjerte...

Grunden til at han allerede skal afsted nu er at vores naboer er kommet hjem, og de har brokket sig igen... Så nu er det nu.

Vi vil så spørge om vi skal holde os på afstand fra davids forældre mens oliver falder til, eller vil det hjælpe hvis vi kommer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oliver flytter imorgen
  • #1   29. jul 2006 Om det er en god ide at i holder jer væk ved jeg ikke-men jeg vil lige fortælle at da vi engang overlod vores dengang elskede kat til min veninde gik det fint. Sofus fik mange gode år (12) i sit nye hjem, og selv da han blev gammel og ikke længere gad gæster, var han altid glad når jeg kom. Så kom han og ville snakke. Ingen tvivl om at han vidste hvem jeg var, selv om han var glad for sit nye hjem.
    Så held og lykke til Oliver.


  • #2   29. jul 2006 Vi afleverede ham kl 9 imorges, og jeg har været der indtil nu. Det gik rigtig godt smiley

    De har en hund i forvejen, som er vokset op med katte og Oliver er ikke bange for hunde, så efter et par timers halvknurren og nedstirren (fra Olivers side *gg* Hunden var ligeglad), ligger de nu et par meter fra hinanden og snorksover....

    Jeg er overbevist om at det hele nok skal gå smiley

    Jeg tager derop igen om lidt, da jeg skal mødes med min kæreste der, og så skal vi rigtig sige farvel til Oliver. Han har undersøgt det hele, og det virker som om han har indtaget sit nye hjem i ophøjet ro smiley Men der er heller ikke så meget der kan få ham ud af balance, så det er nok derfor smiley


  • #3   29. jul 2006 MC missen: Ja selvfølgelig gør han det smiley Det var jo hele grunden til at vi ikke kunne beholde ham smiley

Kommentér på:
Oliver flytter imorgen

Annonce