{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Legetøj {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det lige at man ikke kan gå ind i en dyrebutik eller zooplus (o.l.) UDEN at "komme til" at købe et stykke legetøj med hjem???? smiley
Skulle bare lige hente lidt vådfoder, da jeg var løbet tør inden næste zooplus levering, og så kommer man da lige til at proppe en eller anden skør mus med ned i posen!
Som om missedyret ikke har bunker af forskelligt legetøj!
Andre der har samme "problem"? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legetøj
  • #3   27. jan 2016 Det med tørfoderet går så ikke her. Har en kræsenpind uden lige! Hun nægter simpelthen at spise i flere dage, hvis ikke det er det, hun plejer at få smiley

  • #5   27. jan 2016 Hun får RC. Og hun trives helt fint på det. Har prøvet næsten alt andet, men så spiser hun bare ikke. Men som sagt så har hun en fin vægt, flot blød pels og fin afføring. Så det fungerer fint?

  • #7   27. jan 2016 det er da ikke et problem smiley

    om jeg kender det at "lige komme til" at købe lidt ekstra.... MEGA MEGET

    i går faldt jeg over en engelsk hjemmeside med div til dyr, og nu er jeg bare nød til at bestille en del legetøj, som jeg ikke viste at mine små guldklumper lige manglede. jo der var en ting som jeg faktisk ledte efter - og fandt - men så var der også lige, og lige og den der har de hellere ikke

    mit største problem er at finde legetøj som de ikke allerede har. og på denne side var der rigtig meget som min ikke har....


    det går lidt nemmere på zooplus. for her er ikke så meget legetøj som de ikke har.
    det samme gælder i de fleste butikker. så skal jeg nok på udstillinger (det gjorde jeg meget før i tiden)


Kommentér på:
Legetøj

Annonce