{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Yulik H
Yulik H
Tilmeldt:
28. feb 2016
Emner: 1 Svar: 1

Min kat laver sjov med mig, HJÆLP! :D {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Har en 8 mnd. gammel stereliseret hunkat. Den driver mig fortiden til vandvid med sin lille joke.. Som jeg håber i kan hjælpe med at stoppe! smiley

Joken er så simpel, at den sætter sig foran vandskålen, og bare begynder at pjaske rundt i det med poten. Så kan i selv regne ud hvordan mit køkkengulv ser ud. smiley
Hvorfor gør den det? Og hvordan får jeg det stoppet..?
(Har prøvet at skifte skål)

Noget andet er, at jeg synes den fælder ekstremt meget. Den får Royal Canin foder, som er beregnet til dens alder. Nogle forslag her? smiley

vh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat laver sjov med mig, HJÆLP! :D
  • #1   28. feb 2016 Vi havde også en vandpjasker. Vores kattes vandskål står nu på badeværelset smiley

  • #3   28. feb 2016 Vi har en skobakke til vores vandfontæne, som vores katte elsker at pjaske rundt i.

    Angående fældning, prøv et foderskifte eller evt. bland noget andet kattemad i - gerne kornfrit.


  • #4   28. feb 2016 Min Bodil er også en vandpjasker. Hun smider gerne sit legetøj i vandskålen og står derefter og plasker rundt i den for og få det op igen.
    Dette gjorde hun også i toilettet indtil jeg lærte og lukke låget.
    Men ved vandskålene har jeg bare lagt en almindelig dørmåtte. Mest pga at det ødelægger gulvet.


    profilbillede
  • #5   28. feb 2016 Min Bruno skubber og ryster med vandskålen, så der skvulper lidt vand ud på gulvet smiley så jeg har tallerkener under vandskåle - de tager det værste.
    Skobakker ville nok være bedre - de fylder bare så meget. Måske får han snart mit store, tunge ildfaste fad + tilhørende "underskål" som vandskål.
    Men hvis katten har poterne i, så hjælper selv en nok så tung vandskål selvfølgelig ikke.... Tror skobakke og/eller måtte er bedst så - eller et gulv, der tåler vand.


  • #6   28. feb 2016 mine fælder altså også nu

    og det med vandet, så er en skobakke en god ting
    har haft en som kunne tømme en hel vandbalje!


  • Yulik H
    Yulik H Tilmeldt:
    feb 2016

    Emner: 1 Svar: 1
    #7   2. mar 2016 Haha! Det lyder til vandpjaske fænomenet er helt normalt! Skøre katte! smiley

    Tak skal i have, må prøve med en sko bakke. smiley


Kommentér på:
Min kat laver sjov med mig, HJÆLP! :D

Annonce