{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.857 visninger | Oprettet:

Smillas fødselsdag {{forumTopicSubject}}

I dag er det Smillas fødselsdag, eller rettere det en den dato jeg sammen med dyrlægen har besluttet er hendes fødselsdag, faktum er at vi egentligt kun ved hun er ca fra dette tidspunkt af året. Men udfra den gang hun blev neutraliseret og hun dengang var i gang med et tandskifte og dyrlægen samme dag havde en kat til neutralisering som havde nøjagtig samme tandsæt som Smilla og man der vidste hvor gammel katten var så havde jeg datoer inden for ca 10 dage at vælge imellem..
Lyder det indviklet.... Pyt Smilla er hittekat og derfor kendes datoen for hendes fødsel ikke.

Men altså i dag bliver Smilla 4 år, som tiden dog løber, fatter ikke jeg har haft hende i 3,5 år nu, men puhh ha jeg kan nu nogenlunde med sikkerhed sige at hun er ovre lømmelalderen, det holdt hårdt, der bliver længere og længere mellem hendes ture gennem hele huset, så nu må hun anses for at være blevet voksen smiley

Hun er stadig en charmetrold og en kælepotte, hun er med hvor man er og har bestemt personlighed, og ja så lider hun af viljedøvhed smiley smiley

Men jeg holder sku så meget af hende alligevel smiley
Tillykke med de 4 år skønne Smilla smiley smiley smiley


Kommentarer på:  Smillas fødselsdag
Kommentér på:
Smillas fødselsdag

Annonce