{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.477 visninger | Oprettet:

Janne.*
Janne.* Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
11. okt 2006
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365

Min Sammie dreng er her ikke mere {{forumTopicSubject}}

Her sent i aftes ved 23 tiden, gik Sammie op på briksen for at sove, jeg sad ved siden af med min PC, pludselig ser jeg ham hoppe vildt op i luften og kan ikke styre sig og farer ud på kanten af briksen og halv falder ned ved siden af mig på gulvet på siden "det gik så hurtig" jeg farer ned og siger åhh skatter hvad skete der og han trak vejert 2 - 3 gange lige som om han have fået noget galt i halsen og så så jeg han lå helt stille og med åbne øjne. Min elskede Sammie dreng er borte, han blev kun 1 år Jeg sidder og tuder og ryster, kan snart ikke mere.. R.I.P min kærligste sødeste dejligste Sammie dreng, jeg elsker dig såå meget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Sammie dreng er her ikke mere
  • #1   27. maj 2016 Øv hvor er det trist oplevelse for dig smiley
    Så kan godt forstå du er ked af det...
    Det er ens største frygt smiley


  • #2   27. maj 2016 Åh nej dog! smiley :-( smiley Jeg kan slet ikke finde ord ... hvor er det frygteligt og uretfærdigt, og sikke et chok, du har fået.... jamen for pokker Janne smiley

    Min dybeste medfølelse, kram og tanker.


  • #3   27. maj 2016 Åh nej da, det er bare så grimt. Hvor jeg dog føler med dig Janne. smiley

    Det var alt alt for tidligt. smiley

    Hvil i fred smukke Sammie dreng.


  • #5   27. maj 2016 smiley åh hvor trist

  • #6   27. maj 2016 Nej nej nej... smiley

    Jeg sender dig den største trøstekrammer!


  • #7   27. maj 2016 Hvor er det dog trist at læse smiley RIP kære Sammie.

    Sender dig en masse positive tanker Janne smiley


  • #8   27. maj 2016 Puha.jeg er lige ved at tude. hvor er der trist.. føler med dig

  • #10   27. maj 2016 Øhhh nej nej nej Sikke dog en skrækkelig oplevelse, stakkels stakkels dig Janne.
    Mit hjerte græder smiley smiley smiley smiley Jeg har slet ikke ord smiley

    R.I.P smukke Sammie smiley smiley smiley

    Og kæmpe kæmpe trøstekram Janne smiley jeg begriber slet ikke hvordan du skal rejse dig herfra, men det skal du jo, du er så hårdt ramt og det fortjener du slet slet ikke, du fortjener guld og grønne skove og at alt bare skal være godt.
    Jeg håber trods flytning og alt andet der foregår omkring dig at du får ro til at sørge over det kæmpe tab af Sammie. smiley


  • #11   27. maj 2016 R.I.P. Lille Sammie, så smertefuld at miste, godt du var hos ham. smiley



  • Lisa T
    Lisa T Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Svar: 9
    #12   27. maj 2016 Årh det var da en skrækkelig oplevelse for dig smiley Jeg kan ikke lade være med at tænke, at for hans skyld var det godt det gik så hurtigt så han ikke nåede at lide ... Har du talt med en dyrlæge om hvad der evt. kunne forårsage den reaktion/død? Ikke at det gør nogen forskel, men måske kan det give dig lidt ro. Jeg sender i hvert fald et stort cyberknus!! Sammie havde det bedste katteliv hos dig, og jeg er sikker på han ønsker at du igen en dag, skal give en kat det skønneste liv den kan få!! ?? Sov sødt lille mis ...

  • #14   27. maj 2016 savner ord....men stort trøstekram til dig Janne smiley

  • #15   27. maj 2016 Åh nej Janne. Sikke en forfærdelig oplevelse smiley smiley
    R.I.P smukke Sammie smiley <3 Mange tanker og cyberkram herrfra


  • #16   27. maj 2016 Øv for en oplevelse smiley kram herfra !

  • #17   27. maj 2016 Det er jeg godt nok ked af at høre smiley
    Sov sødt Sammie smiley
    Stor trøstekrammer til din moar smiley


  • #18   27. maj 2016 Åh nej, sikke dog en frygtelig oplevelse!!
    Men jeg er sikker på at sammie ikke har haft smerter!


  • #19   27. maj 2016 stort trøstekram herfra

  • #20   27. maj 2016 åh nej! rip samie. kram janne smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #21   28. maj 2016 Jeg vil sige tusinde tak til jer, for alle de smukke positive tanker og medfølelse i har givet Sammie og mig. smiley

    Det var forfærdeligt, det kom jo som et chok. smiley Jeg havde lige sad mig i kontorstolen og Sammie drengen var på vej op i puttesengene på briksen, han havde ikke lagt sig ned, da det skete. Jeg kunne hverken tænke, og så var det ligesom alt kun skulle dreje sig om Sammie, da han lå der på siden på gulvet, så jeg gav han et tæppe over. Jeg prøvede at ringe, men mine hænder rystede såå meget at det var svært.

    Ringede først til min dyrlæge og fik et andet nr, der sagde jeg halvkvalt at jeg tror min kat er død. Så siger dyrlægen, er din kat død,? men hun sagde jeg skulle vente til i morgen, når min dyrlæge åbnede, Sagde så at det kan jeg ikke har 2 andre katte, Så sagde hun, så må du grave ham ned i have, Nej det kan og vil jeg ikke, vi skal snart flytte, men hun kunne ikke kommer herhjem. Men på Comp, fandt jeg en mobil dyrlæge, "det var lige som en film" jeg følte jo også at jeg samtidig skulle tage mig af min elskede Sammie dreng, som "bare" lå der på gulvet med et tæppe over, ligesom om han "bare" sov, smiley tror slet ikke jeg fattede hvad der skete, det var så uvirkeligt. smiley

    Så jeg halv lå på gulvet og snakkede og nussede og kyssede Sammie i mens jeg ventede på mobil dyrlægen skulle komme, ville så gerne have taget ham op i min favn og sætte mig i sofaen med han, men var også bange for at gøre noget forkert, men med 10 kg ville Sammie nok være svært at tage op. smiley

    Dyrlægen kom efter 25 minutter, "åhh så fik jeg da lidt tid til at sige rigtigt farvel, med kys, snak og nus. smiley "uhhh det er så hård at skrive om så jeg sidder og smiley " Dyrlægen sagde at han enten havde fået en blodprop i hjernen eller hjertet og at det var genetisk. smiley

    Men jeg fulgte Sammie drengen den sidste vej ud til dyrlægens bil, men han var for tung til jeg kunne bærer ham den sidste vej. smiley

    R.I.P min elskede dejlige Sammie dreng smiley Hvor jeg dog savner dig. lille skat..vi ses Kys kys smiley



  • #22   28. maj 2016 smiley

  • #23   29. maj 2016 Jeg kan ikke finde ord, men du er i mit hjerte, trøstekram til dig og når chokket har lagt sig, så var det trods alt godt at det gik så stærkt.
    Tanker herfra
    R,I,P. Sammie - hils alle de andre smiley


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #24   29. maj 2016 Åhh Tusinde tak for din medfølelse Husk vildkattene. smiley Det betyder meget for mig Jeg er bare såå ked af det, ser næsten hele tiden for mig det der skete i de 2 timer det hele stod på, så triller tårerne , jeg håber heller ikke at Sammie drengen kunne mærke noget som helst af smerter, da det gik hurtigt. Jeg kan stadig ikke forstå eller fatte det, at han pludselig ikke er her mere, her føles så tomt. smiley

  • #25   29. maj 2016 så trist at høre , mange gode tanker til Dig og Sammie i kattehimlen

  • #26   29. maj 2016 RIP sammie, sikke en frygtelig omgang. smiley

  • #27   29. maj 2016 Sikke en dårlig nyhed smiley har lige kommet på efter en mindre ferie, og så du har lidt et stort tab Janne.
    Pyyyyh det har været hårdt for dig, men en dag vil du nok sætte pris på, at du var hjemme netop da, også selvom det var grimt at opleve, men du var der og kom ikke bare hjem og fandt ham.
    RIP Sammie og Knus Janne


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #29   30. maj 2016 Mange tak skal I have Jette og Anette. for jeres medfølelse for Sammie og mig. smiley


  • #30   1. jun 2016 Det gør mig så ondt for dig smiley

  • #31   1. jun 2016 Det er jeg ked af at høre. Jeg ved godt hvordan følelsen er når noget sker hurtigt og hvor man ikke kan gøre noget for at ændre udfaldet.

    Jeg sætter ved at billede af min kat, det blev tagen samme dag jeg blev nødt til at lade min gamle hund Frøya få hvile i fred.

    Det er slet ikke noget jeg ville ønske for min fjende en gang, det at miste nogen man er glad for, det være sig dyr eller mennesker.

    Der vil altid være tomt uden de og man kan føle smerten indeni kroppen.

    Jeg har jo fået ny hund og det har hjulpet mig,, men jeg kunne ikke klare mig mere end 1 uge uden hund.. Så kom Trixie ind i familien.

    Jeg ønsker det bedste for dig, at dagen bliver nemmere og nemmere for hver dag der går. Dine andre kære katte, kan du nusse med og måske de også trænger til nogle ekstra nusserier efter at have mistet en god ven..

    Lykke til kære dig ?
    Cyber knus fra mig ?


    profilbillede
  • #32   3. jun 2016 Det jeg ked a

    Det godt nok sørgeligt , jeg håber du får det bedre.


Kommentér på:
Min Sammie dreng er her ikke mere

Annonce