{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Hjælp til katteindhegning {{forumTopicSubject}}

Vi har lige købt hus og er gået igang med at sætte hegn op, da kattene altid har været indekatte og vi derfor gerne holde dem i haven... smiley
Vi forsøger først uden udhæng, men med 2 stødtråd øverst, så de forhåbentlig holder sig på den rigtige side af hegnet..
Men hvordan sikre vi ordentlig jordforbindelse til tråden??
Har kun erfaring med hestefolde, og der er det nemt nok med jordforbindelsen, men er mere i tvivl om det, når katten jo gerne få stød når de røre tråden...
Nogen der kan hjælpe?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til katteindhegning
  • #1   12. jun 2016 Jordkabel med jordspyd evt??

  • #2   12. jun 2016 Det har vi også købt smiley men normalt når man sætter et jordspyd til, skal man selv røre jorden for at få stød...
    Katten kommer til at hænge i hegnet når de evt røre stødtråden, så er ikke helt sikker på hvordan det skal sættes sammen smiley


  • #4   16. jun 2016 Vi har osse lige købt hus.
    Jeg har bare lavet et lukket voliere
    ligesom til fugle.
    De ska bruge et vindue
    til at hoppe ind og ud af smiley
    Så ska jeg ikk bekymre mig om om De blir inde.


  • #5   16. jun 2016 Det overvejede vi også...men jeg vil hellere den anden løsning, da vi derved kan åbne næsten alle vinduer i huset, uden at skulle være bange for de smutter ud... smiley

  • #6   16. jun 2016 Ka fuldt ud forstå dig smiley
    Der har jeg så lavet en aftale med min kærese om vi ska ha lavet sådan ligesom en 3 kant rundt på nogen vinduer på begge sider med fluenet på.
    Så ska jeg nemlig ikk tænke på De smutter plus vi ka ha vinduerne til at stå åbent om natten uden fluer, myg og andre insekter kommer ind smiley


Kommentér på:
Hjælp til katteindhegning

Annonce