{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Lægemiddelstyrelsens anbefaling. {{forumTopicSubject}}

Hej alle i dejlige mennesker, nu har jeg brug for lidt hjælp, google har ikke rigtigt kunnet hjælpe mig, eller også har jeg ikke kunnet vejlede Google godt nok til at søge på det rigtige.

Normalt så vaccinere jeg kun mine katte hvert andet år, og de blev vaccineret sidste sommer, men nu har jeg jo forsikring på mine katte, det fik jeg sidste år i februar, sidste år tænkte jeg ikke lige over det før der skulle de jo vaccineres alligevel.
Nu har jeg kigget i min Police og der står: citat: "Du skal sørge for, at din kat bliver vaccineret og rettidigt revaccineret mod kattesyge (panleukopeni) og katteinfluenza (calicivirus og herpesvirus) indenfor de korrekte tidsintervaller og i h.t. den vaccinationsanbefaling for katte, som er godkendt af Lægemiddelstyrelsen."
Men jeg kan simpelthen ikke finde nogen steder hvor der står hvad Lægemiddelstyrelsen anbefaler for revaccination af katte, er der nogen af jer der ved hvor jeg kan finde denne anbefaling og evt har et link til den, for jeg ved jo der har været en masse om at vi overvaccinere vores dyr, så måske er der kommet en ny anbefaling tænker jeg, for førhen sagde man jo hvert år, men ved ikke om Lægemiddelstyrelsen har lavet det om.

Så hjæææælp smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lægemiddelstyrelsens anbefaling.
Kommentér på:
Lægemiddelstyrelsens anbefaling.

Annonce