{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Det er en skræmmende verden {{forumTopicSubject}}

Min skønne killing Theo er ikke sådan at slå ud og er meget selvsikker! Han mødte dog to skræmmende væsner idag, nemlig min kærestes benproteser som både fik skæld ud, bank og krads ^^' smiley vi har haft benene stående fremme så han er ikke så bange for dem mere smiley andre der oplever "skræmmende" ting? :'D


Kommentarer på:  Det er en skræmmende verden
  • #1   24. jun 2016 Den ene af vores er mærkeligt bange for nye ting XD dørmåtten, støvsugeren(ikke i brug) og alt nyt som ligger på gulvet. En dag lå der noget ståluld som han var bange for.
    Og da vi har rykket min seng i et andet rum er han nu blevet bange for hullerne i skuffen med opbevaring under den smiley
    Værst af alt er NR vinduespudseren er her - så knurrer han og løber frem og tilbage.


  • #2   24. jun 2016 Hahahaha hvor sjovt, det er de mærkeligste ting kattene kan blive bange for.
    Ud over støvsuger som er nærmest verdens farligste drage, hvad enten den kører eller bare står der, så er strygebrætter meget meget farligt, der skal man bare væk så hurtigt som muligt når det bliver sat frem smiley smiley smiley
    De er også meget bange for når jeg skrammer med gryderne, men det tror jeg nu nok er fordi jeg en gang fik væltet et par gryder ud af skabet en gang mens de spiste så der kom et ordentligt rabalder lige bagved dem og de var jo dybt koncentreret om at spise smiley

    Ellers kan forskellige nye ting skræmme dem, fuldstændigt harmløse ting som at der ligger nogle nøgler på gulvet, mega farligt, man er nød til at gå en stor bue uden om.
    Men fyrværkeri, torden og lyn, udrykningskøretøjer det er bare mega spændende, der må vi op i vindueskarmen og se smiley
    Vinduespudseren han er også meget interessant i hvert fald for den lille, den store syntes han er lidt farlig og går ned på gulvet, den lille følger ham fra vindue til vindue, vinduespudseren syntes det er rigtig sjovt sådan som hun følger ham og sidder og kigger på ham, jeg har sagt til ham at det er fordi hun tjekker om han gør arbejdet ordentligt smiley smiley smiley


  • #3   24. jun 2016 Skabsdøren ind til kosteskabet smiley
    Hvorfor?
    Fordi der står verdens farligste maskine STØVESUGEREN og ikke at forglemme Swiffer-moppen smiley


  • #4   24. jun 2016 Hahahaha nu du siger moppen "Husk Vildkattene" så kommer jeg i tanke om Tøsens bror da han var killing da var moppen også meget farlig, han var vel omkring 6-7 uger da han første gang rigtig stiftede bekendtskab med den, men nu var han ikke sådan at slå ud, så han pustede sig op og dansede sidelæns for så at angribe den stakkels Moppe med hvæs og sprut, fare af sted og gentage hele seancen alt mens jeg vaskede gulv.
    Jeg skal hilse og sige at det nok tog dobbelt så lang tid at vaske gulv en normalt for jeg var flad af grin over den lille trold der troede han var Ihh og åhh så farlig og kunne forsvare alt og alle mod en stakkels Moppe smiley smiley smiley
    Det skal lige siges at jeg dengang havde en af de gammeldags med garntråde, så der var virkeligt noget at slås med smiley smiley


  • #5   25. jun 2016 smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley Heidi, jeg kan lige se det for mig smiley

  • #6   26. jun 2016 Herhjemme er støvsugeren også et MEGET farligt monster!
    Og så en lidt mærkelig ting nemlig kagerullen!!!!??? smiley
    Aner ikke hvorfor, men hun flygter hver gang jeg tager den frem. Hvilket så ikke sker så ofte smiley


  • #7   26. jun 2016 Karina du er afsløret smiley
    Du behandler jo den stakkel som Klaus Kludder smiley :D smiley smiley


  • #8   26. jun 2016 Ha ha ha ha... Ja jeg løber rundt efter hende med den!!!
    Ej jeg aner virkelig ik hvorfor den er så skræmmende! smiley


Kommentér på:
Det er en skræmmende verden

Annonce