{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Puha - Den største forskrækkelse {{forumTopicSubject}}

Jeg fik mit livs chok her til morgen da jeg stod op. Gik ud for at tisse, og ventede at se Missen til en morgenhilsen som sædvanlig, men ingen mis... Ind og tjekke i stuen, der var hun ikke, heller ikke i soveværelset, og da jeg så kom ud på badeværelset (vi har toilet og bad adskilt) stod vinduet til min skræk piv-åbent. Jeg kiggede ud men kunne ikke se missen, kaldte på min kæreste og ledte igen i lejligheden.
Gik så ud på altanen, og så Missen sidde ved døren til bagtrappen. Hun har på en eller anden nåde fået skubbet hægten på vinduet af, er er sprunget/faldet to etager ned.
Så ned af trappen i bar røv og sweatshirt for at hente hende og se hvordan hun havde det.
Hun tog selv trappen op, og vi kunne sagtens få lov til at mærke på hende.
Så vidt vi kunne mærke var der ikke noget brækket, men hun var tyk i hovedet og snøftede, som om hun var blevet forkølet. Men var ellers ved godt md, og styrede mod madskålen da hun kom i køkkenet.
Så ringede vi til dyrlægen, fik fortalt hvad der var sket, og fortalte at hun ikke umiddelbart så ud til at fejle noget, men at hun trak vejret lidt anstrengt og snøftede.
Fik så at vide det kunne være en lunge der var klappet sammen, så jeg skulle komme med hende hurtigst muligt.

Missen i kasse, kasse i taxa og så afsted!

Er nu lige kommet hjem med en Miss der er sluppet utrolig billigt.
En hudafskrabning på snuden, lidt hævelse omkring snuden pga.faldet (dyrlægen mener hun har taget fra med forpoterne, og at hovedet så har ramt), men ellers ingenting.
Ingenting brækket, ingen lunge klappet sammen, gode hjertelyde, og ingen skader i mund og svælg, og alle tænder intakt.

Så sidder i skrivende stund og er en del fattigere, men SÅ lykkelig over hun ikke er kommet mere til skade.

Så indtil kæresten kommer hjem med ny-indkøbte sikkerhedskroge til alle vinduer, er der hermetisk lukket alle steder...

Puh, en ordentlig smøre, men er bare så lettet og havde brug for at fortælle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha - Den største forskrækkelse
  • #1   28. sep 2006 Ja, det kommer vi nok ikke uden om. hun skal have penicili og smertestillende de næste ti dage, og dr.dyr mente det var nemmest at blande det i mad til hende, da hun ikke rigtig gide godbider og den slags. så den står på vådkost sammen med pillerne, og det plejer hun at være helt tosset med at få. Hun elsker alt det der snask.

    Har også advaret hende om, at jeg nok kommer til at kæle pelsen af hende i dag smiley


Kommentér på:
Puha - Den største forskrækkelse

Annonce