{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Højlydt race. {{forumTopicSubject}}

Godaften KG. Jeg har et spørgsmål. Jeg kender race. Cornius rex. De hårløse katte. De er jo nogle pænt højlydte katte og meget snaksalige. Men ville høre. Har en herreløs kat her i mit nabolag. Det er en haleløs kat. Har kun en lille stump. Og er i da vimmersvej den er snakkesalig og snakker meget højt. Er det en del af dens race eller er det bare et tilfælde. Bare af ren nysgerrighed.

På forhånd tak og god weekend til jer derude. ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højlydt race.
  • #1   16. jul 2016 Det afhænger oftest af den enkelte kat, men nogle racer er dog kendt for deres høje lyde smiley F.eks har vi to huskatte, den ene laver meget høje lyde mens den anden kun meget sjældent laver et simpelt miaw

  • #2   16. jul 2016 At en kat mangler halen, gør den ikke nødvendigvis til en racekat. Nogle huskatte taler også meget højt. smiley

  • #3   16. jul 2016 Der er stor forskel både blandt racekatte men også indenfor racerne hvor snaksagelig en kat er og hvor højt den snakker.
    Jeg har en der snakker meget (huskat) men hun snakker ikke særligt højt, og så har jeg en der ikke snakker voldsomt meget kun lidt og mest ved spisetider, men hun snakker så ret højt. Så det er helt forskelligt.
    Min kusine har en nabo med 2 Hellig Birma katte, de komme ofte på besøg, den ene snakker rigtig meget og meget højt, den anden siger ikke så meget og i et meget normalt tonelag, ikke lavt men ikke højt.
    Vores nabos kat en sød rød huskat han snakker rigtig meget og når han kalder så er det meget højt, når han så er kommet hen til en så er han mere lavmælt.






  • #4   17. jul 2016 oki. tak for de gode svar. smiley


  • #5   17. jul 2016 En stumphale kan være en huskat, der har mistet halen. en reesø kat, Manx, Japanese Bobtail og Kurilean Bobtail
    Jeg opdrætter sidst nævnte i både kort og langhåret smiley

    Som de andre skriver kan der være stor forskel på racerne indbyrdes. og der er stor forskel på vores med hvordan, hvornår og hvor højt de snakker. dog er fælles for alle, at de lyder anderledes end andre katte når de snakker. Vi plejer at sige de pipper smiley


  • #6   18. jul 2016 Er du sikker på, katten ikke er en ukastreret hankat? De kan kalde meget højt på damer smiley

  • #7   18. jul 2016 har en siameser, som burde være meget snakkende, men min Mio snakker faktisk ikke så meget igen.
    mens kalle derimod snakker hele dagen fra han står op til han går i seng - og han snakker virkelig meget! han er almindelig husmis
    min tidligere Gismo gjorde det også. han var mere siamesere end mio - han var siam blanding




  • #8   29. jul 2016 Det kan jo være, der er en oplagt grund til, at den kat råber meget højt. Måske katten er i nød (herreløs ... blevet væk hjemmefra? blevet dumpet af ejer, eller bortført og sat af ...) og ganske enkelt beder om hjælp. smiley

Kommentér på:
Højlydt race.

Annonce