{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kræsen
  • #1   17. jul 2016 Sådan er min store perser pige også.. Dog kan hun godt lide lidt kattemælk engang imellem, og slikke det våde af vådfoder smiley

  • #2   17. jul 2016 Når nu din kat kun syntes det er tørkost der er lækkert så er det nok desværre det du må affinde dig med smiley
    Nogle katte fatter aldrig at vådmad er lækkert, og ikke 10 vilde heste vil kunne få dem overbevist til andet.

    Jeg har ikke lige noget bud og da du ikke skriver hvad du har prøvet så er det også lidt svært, mine 2 er vilde med kylling, om det er dåsemad med kylling, stegt/kogt kylling eller rå kylling det er underordnet, men tror hvis de skulle vælge så ville de vælge den rå kylling, så det får de fra tid til anden, men de får dåsemad dagligt, det er bare ikke alle katte der gider det og så må man jo acceptere og give dem det de vil have smiley


  • Anita B
    Anita B Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   17. jul 2016 Du kan prøve at blande noget kylling eller fisk i tørfoderet. Hvis hun spiser det, så kan du give hende små portioner kylling/fisk (uden tørfoder) efterfølgende som godbidder.

  • #4   17. jul 2016 sådan nogle har jeg også - har også dem i den anden ende som skal smage på alt - lige fra citronformage, kage, cakaomælk

    nogle forslag - kan dog ikke love at hun vil prøve noget af det... katte ved hvad de selv vil have

    tun i vand
    råt hakket oksekød
    pålæg - har nogle som især er til lun leverpostej, rullepølse
    røget skinke - altså sådan en man bruger til kogt skinke- havde en som bare åd alt der var røget (røget fil mm)

    men igen der er rigtig mange som overhovedet ikke vil have andet end tørkosten. det vigtigste er dog at de så drikker godt med vand - her er en vandfontæne en super god ting.

    vådfoder som hos mig er et stort problem. har 14 katte med hver sin smag. især Pyrus er virkelig en mega besværlig kat når det kommer til vådfoder. han elsker vådfoder det skal bare lige være den rette på den pågældende dag. i morgen er det nemlig ikke det samme han vil have...
    så jeg har vel 10 forskellige slags produkter - og så er der altid et par varianter af hver.
    men prøv evt at kig på zooplus. de har prøvetilbud og man kan købe 1 styks af en del af vådfoderet. så det er nemt at prøve sig frem


  • #5   17. jul 2016 Katte og menneskemad er generelt no go. Alt for meget salt og tilsætningsstoffer. Og tungmetaller i tun.

  • #6   17. jul 2016 Hvis din kat ikke har fået vådkost som killing, eller den har haft dårlige oplevelser med vådkost, så kan du nok ikke ændre det?

  • #7   18. jul 2016 Jeg har altid gjort meget ud af at variere deres mad, netop for at undgå at de blev kræsne. Men jeg har hørt, at det især er et problem hos persere?

  • #8   18. jul 2016 tror faktisk at der kan være noget om det
    har to veninder som har persere - den ene har avlet perser i mange år. og mener faktisk at begge har snakket om det. ikke så meget tørkosten men alt andet.


  • #9   18. jul 2016 Har du prøvet Gourmet Perle - helst duo fra zooplus....

    Det er det eneste mine vil have.

    Menneskemad er kun en enkelt bid ind imellem.
    Har du prøvet kogt fisk eller kogt kylling??



Kommentér på:
Kræsen

Annonce