{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Min kat støtter ikke på sin bagpote {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Min kat på 1 år er her til morges begyndt at lade vær med at støtte på sit bagben. Han har sovet i længere tid end han plejer og når jeg rører ved hans bagpote miaver han højt og det samme gør han hvis jeg løfter ham op. Han har heller ikke spist noget, og det er meget mærkeligt for han plejer at elsker dåsefoder. Hvad kan det være? Skal jeg ringe til dyrlægen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat støtter ikke på sin bagpote
  • #1   19. jul 2016 Ja selvfølgelig skal du ringe til dyrlægen, det kan være mange ting, alt fra sygdom, et fald eller en form for slag ( jeg har ofte holdt øje med mine, efter jeg næsten er faldet over dem) kun dyrlægen kan afgøre hvad der er galt, om det er smerter fra " blå mærker" eller der er sket noget mere alvorligt.

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #2   19. jul 2016 Hvis din kat hverken spiser eller drikker så meget og miaver når du rører ved det, så har den meget ondt og skal til dyrlægen hurtigst muligt. Det kan være mange ting alvorlige som mindre alvorlige, men til dyrlægen skal din kat, det er synd den går med smerter og ikke har det godt. Så lad være med at tage din kat op eller røre ved bagpartiet, den har smerter nok, så til dyrlægen selvfølgelig,

    Min kat begyndte også at halte på bagbenet og det var meget alvorligt, hofteskålen var ikke på plads hvor den skulle være og det kunne kun ske ved en operation at min kat kunne få den på plads igen. Så af sted til dyrlægen. smiley


  • #3   19. jul 2016 Hvad siger dyrlægen?

  • #4   19. jul 2016 Jeg har bestilt en tid hos lægen smiley

  • #5   19. jul 2016 Kan det have noget at gøre med hans hale ? Eller måske noget han har spist det ser nemlig ud til at hans ben ikke fejler noget. Han er lige taget en tur i kattebakken så måske er det en god ting ?

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #6   19. jul 2016 Selv om han har ondt, kan han godt gå på kattebakken, som jeg skrev før og som du selv skriver
    ""når jeg rører ved hans bagpote miaver han højt og det samme gør han hvis jeg løfter ham op. Han har heller ikke spist noget, og det er meget mærkeligt for han plejer at elsker dåsefoder"
    Så har han ondt, om det er bagbenet, halen, eller noget helt andet der er galt, ved hverken du eller jeg, En kat der ikke spiser og miaver når man rører ved den, skal til dyrlægen. En kat er god til at skjule store smerter, så mange gange kan man slet ikke se på en kat om den har ondt og fejler noget. Den skal da til dyrlægen under alle omstændigheder..


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #7   19. jul 2016 Min kat kunne kun kradse sine forpoter på kradsetræet når han lå ned, da det gjorde ondt hvis han stod på bagbenene og kradsede på kradsetræet, selv om han fik smertestillende, men han gik da på kattebakken selv om han havde ondt.
    Husk det er meget svært at se på en kat om den har smerter, de skjuler det utroligt godt, det er det værste.


  • #8   19. jul 2016 Han er lige gået udenfor, lagde sig lidt ned og bagefter kom han ind igen. Og nu sover han så igen.

  • #9   19. jul 2016 smiley

  • #11   19. jul 2016 Dyrlægen havde først tid i morgen tidlig, så jeg håber at jeg finder ud af hvad der er galt

  • #12   19. jul 2016 Man kan altid få en tid ved dyrlægen. Måske ikke ens vante dyrlæge men en dyrlæge. Katten lider jo tydeligvis. smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #13   19. jul 2016 Nila M .. ingen kan finde ud af hvad der er galt, det er kun dyrlægen der kan.

  • #14   19. jul 2016 umiddelbart vil jeg tror at han har en infektion/feber.
    har selv prøvet det flere gange, og den ene gang lød lige som din. her havde min kat over 40 i feber


  • #15   19. jul 2016 Han skal helt klart til dyrlægen han har tydeligvis store smerter.
    Du skal lade være med at lukke ham ud, hold ham inde indtil du har været ved dyrlægen.
    Hvad årsagen er kan ingen sige andre end dyrlægen, og fætter simpelthen ikke at din dyrlæge ikke gav ham en akut tid, jeg vil æde min hat på at min dyrlæge havde tage min kat ind selv om der ikke var en reel tid hvis jeg fortalte katten havde stærke smerter og ikke ville spise,han havde du det 5 minutter et eller andet sted, det kan godt være jeg skulle have betalt vagttillæg men det havde jeg gerne gjort.

    Stakkels mis, om ikke andet burde du have sørge for at den kunne have fået noget smertestillende indtil i morgen.


  • #16   20. jul 2016 Hej Nila.
    Hvordan er det gået hos dyrlægen?


Kommentér på:
Min kat støtter ikke på sin bagpote

Annonce