{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP' killing
  • #2   20. jul 2016 Aflivelse! Du får svært ved at finde hjem til sådan en killing når der i forvejen er så mange killinger!

    Ellers spørg opdrætter om hans/hendes mening!


    Seriøst?

    Katten er deform. den skal have fred. du skal ikke spørge nogen til råds.

    Aflivning, det er det mest humane.


  • Sisse H
    Sisse H Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
    #3   20. jul 2016 Jeg ville også sige aflivning. Det ville være synd at holde den i live........

  • #5   20. jul 2016 Stakkels lille mis smiley den har nok bedst af at få fred

  • #6   20. jul 2016 aflivning

    ved ikke om en dyrlæge ville kunne gøre noget - det vil sikkert koste en halv bondegård, og så skal man så til at overveje om det så er pengene værd. og om katten ville kunne trives med det


  • #7   20. jul 2016 Giv den lille mis fred - den vil aldrig få et godt og værdigt katteliv smiley

  • Vibeke T
    Vibeke T Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   21. jul 2016 Tænk at du er nødt til at høre andres mening...
    Hvordan kan du også vide den ikke fejler andet end benene ???
    Giv den fred hurtigst muligt.


  • #9   21. jul 2016 Godt du spørger, det er et af naturens luner, og hvis naturen skulle gå sin gang, ville den ikke klare sig, så er det mere nådigt, at give den fred.

    Jeg har selv haft en handicappet killing, den var levedygtig og sej, men der er et men, hun fik galdegangsbetændelse 2 gang og anden gang klarede hun den ikke, hendes lever var ødelagt, og hun måtte aflives, kun godt 2 år gammel, og hendes bror med samme ( men mildere) handicap, blev også aflivet i en ung alder på grund af leveren satte ud, så det er nok fordi det indre heller ikke var i orden ??
    Men du har jo nok allerede handlet ud fra din opfattelse smiley


  • #12   21. jul 2016 hvis du kan rette benene ud på den uden vold er der store chancer for at benene blir normale af sig selv

    - Nu er deforme knogler jo ikke bare et stykke ståltråd, man sådan lige retter ud og så er alt godt. Selvfølgelig kan man vælge at få taget et billede hos dyrlægen, men min umiddelbare tanke er altså også at det er bedst at den killing får fred.

    Ingen ønsker en killing der er så udfordret på bevægeapperatet.. Slet ikke når det vælter med hjemløse killinger og katte på internater og kattehjem.


  • #16   21. jul 2016 jeg er opdrætter og har haft killinger i nogle få kuld der så sådan ud og blev ganske normale, mener det hedder frøben....

    - Som jeg skrev kan man jo få taget et billede hos dyrlægen, hvis man er i tvivl. Og kan det fikses, så er det jo fint - men så formoder jeg at du også orienterer køberne af killingen om det inden overtagelsen, hvis der (mod forventning) skulle opstå problemer siden hen? (Nysgerrig).....


  • #18   21. jul 2016 Jeg har vist set en dokumentar ting med en killing hvor den så sådan ud - hvor mor kat hjalp den og fik rettet det op på et par uger.

  • #19   15. nov 2017 Killingen fik fred dengang ret hurtigt

Kommentér på:
HJÆLP' killing

Annonce