{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har min kat øregangs betændelse
  • #1   25. jul 2016 Det ligner øremider og jeg ville bestemt ikke vente en uge med at behandle det, det bliver kun værre og værre ubehandlet og kan give varig skade for katten.
    Har du ikke mulighed for at kontakt dyrlægen inden du skal afsted?? Behandlingen er en her og nu behandling og så en genbehandling om en uge så det passer jo med når du kommer retur og så skal den have en 3. Behandling endnu en uge efter den 2.

    Hvem passer katten mens du er på ferie???


  • #2   25. jul 2016 Nej dsv skal snart være i lufthavnen, jeg har fået vores håndværkere til at komme og se til ham hver dag, måske de kunne tage ham med til dyrelægen

  • #3   25. jul 2016 Men nu er det jo så en time siden du skrev indlægget så du har haft rig lejlighed til at kontakte dyrlægen, hvorfor har du ikke gjort det??

    Håndværkere der passer katten??? Vil det sige det ikke er nogen du kender og stoler på, så i virkeligheden så ved du slet ikke om de ser til katten...
    Jeg ser du ikke har haft katten særligt længe, det havde måske været smart ikke at anskaffe katten før efter du havde været på ferie.

    Jeg håber du finder tid til dyrlægen eller får en til at gøre det for dig, det tager ikke meget mere end 5 minutter at give behandlingen og det er lige før jeg tror dyrlægen gerne sælger dig midlet uden at se katten hvis du fremviser billedet her.


  • #4   25. jul 2016 Husk at kikke øre hver dag, det tager kun nogle sekunder, og de øre ser ikke sådan ud fra den ene til den anden dag.
    Jeg håber din kattepasser tager sig af din kat og hans øre.


  • #6   29. jul 2016 smiley smiley

Kommentér på:
Har min kat øregangs betændelse

Annonce