{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Kat tynd {{forumTopicSubject}}

Jeg har et minder problem jeg har de skønneste katte Betty og Karla men Betty er bare bliver så tynd og de går ude. De bliver fodret med Royal Canin Manycoon til voksne katte. Jeg har prøvet at putte lidt mad Olie i så hun kan tage lidt mere på. Hvad har i gjort med jets katte når de har været tynde ??


Kommentarer på:  Kat tynd
  • #1   25. jul 2016 Madolie kan katte slet ikke optage.

    Katte skal have noget godt foder med mindst 20% fedt og mindst 30% protein fra kød. Og går de ude er en ormekur nok ikke af vejen.

    Er de steriliserede?


  • #2   25. jul 2016 Først skal man jo finde ud af hvorfor hun er for tynd..
    Er hun steriliseret?? Har hun fået ormekur?? Giver du dem dåsemad??
    Royal canin Maine Coon har egentligt en rimelig fedtprocent, men måske er det ikke godt nok for hende, Prøv at finde noget med højere fedtprocent og måske højere proteinindhold og bland det med Royal canin Maine Coon, men hvis din anden kat er fin i vægt så skal du jo også passe lidt på.

    Madolie giver intet.


  • #4   25. jul 2016 Oki tak for hjælpen alle sammen har ikke lige fået set på fodre ind holdet i aften da jeg er gået i seng men kikker lige på det i morgen. Det er et par måneder siden jeg gav ormekur men de skal nok lige have en mere her i den her uge

  • #7   28. jul 2016 Kan det ikke tænkes, at nogle bare ikke tager mere på ligesom der også findes tynde/meget slanke mennesker??
    Jeg har en skovkat-blanding som ikke har ret meget sul på kroppen. Han fået ham tjekket ved dyrlægen - ingen orm, intet galt med ham. Han tager bare ikke rigtigt på. Har prøvet forskelligt foder og supplerer med kød, fisk osv. ved siden af. Han spiser godt, men tager bare ikke på.
    Dyrlægen siger det så er sådan han er, vi skal bare holde øje med, at han ikke taber sig.


  • #8   28. jul 2016 Linda J
    Tak det er rart der er nogle der har sådan en lille misling som min, det ville jeg prøve tak.

    Jeg gav ormekur i går til dem begge og loppekur


  • #9   28. jul 2016 Iøvrigt kan unge katte i perioder godt se splejsede og tynde ud, imens de vokser. smiley

  • #10   28. jul 2016 Min temmelig slanke kat blev 1 år i marts, men han har været sådan siden vi fik ham som 5. mdr. Der var han faktisk lidt tyndere. Han har så også haft en lidt hårdt start på livet, ved ikke om det påvirker.

  • #11   28. jul 2016 Hun er jo maget morsyg når det er hun høre jeg står op og jeg ikke åbner døren ind til værelset så seder hun der ude og miaver og kradser på døren. Den anden Karla hun springer på dørhåndtaget når jeg ikke er hjemme og åbner døre. Så døren den er altid låst når jeg sover og når jeg ikke er hjemme

    profilbillede
Kommentér på:
Kat tynd

Annonce