{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

hunkat med mærkelig opførelse {{forumTopicSubject}}

jeg har brug for lidt hjælp

det drejer sig ikke om nogle af mine katte, men min nabos

kort fortalt, så har hun boet hos en genbo, men da der kom en killing, valgte hun at flytte over på den anden side af vejen - til vores nabo (et ældre ægtepar på 80+). hun valgte selv at flytte ind, hvilket var ok med parret
nu har de vel haft hende i 3 år eller sådan noget. hun bort inde - eller rettere hun boede inde, for nu har de ikke set hende i 3 uger

joo de ser hende, for hun kommer og spiser det foder manden sætter udenfor til pindsvinene. og så er hun smuttet igen
hun hvæser efter dem, og vil slet ikke i nærheden af dem

den opførelse ses desuden hver gang hun har været gået i løb - der går vel 2-3 mdr i mellem. hun bliver ikke gravid - hvorfor vides ikke, men hun har aldrig haft killinger.

men hvorfor gør hun sådan?l
normalt vil en hunkat i løb jo ikke være til at fred for

har snart mødt rigtig mange katte, men sådan en som Freja, har jeg godt nok ikke mødt. hun går fra at være kærlig til at være en heks. og så har hun så nogle perioder hvor hun helt bliver væk, og vil ikke være sammen med dem som hun ellers holder af.

har og forsøger stadig at få dem til få hende ordnet hos dyrlægen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunkat med mærkelig opførelse
  • #1   13. aug 2016 glemte lige at skrive at jeg SLET IKKE kan komme i nærheden af hende

  • #2   13. aug 2016 Jeg tænker lidt at grunden til hun ikke bliver drægtig kan måske være fordi hun har cyster på æggestokkene, det kan måske så give smerter når hun kommer i løbetid og Kattens logik siger så at smerte er noget der bliver påført udefra og hun tror dermed at hendes ejere påfører hende smerte og derfor flygter hun.
    Jeg det er blot en teori, og et skud i tågen. Men helt sikkert er det jo at noget er galt siden hun går i løb og ikke bliver drægtig samt at hun undgår dem der fodre hende når hun er i løb.


  • #3   14. aug 2016 det er også mine tanker
    for det virker ikke normalt. hun går jo fra at virkelig elske de mennesker til at hade dem langt væk


  • #4   16. aug 2016 valgte at kontakte min dyrlæge i dag, og de var ganske enige med dig Heidi.
    de så det ind i mellem og symtomerne var som min nabos kats.

    hun er begyndt at komme retur igen til dem. dog med forbehold...

    så nu skal jeg bare have dem til at forstå hvor vigtigt det er nu at få hende ordnet

    det skal dog siges at jeg snakkede med dem i søndags, og de virkede meget mere lettede. det var nemmere for dem at forstå hende opførelse når der var en grund til den.


  • #5   16. aug 2016 Jeg håber de forstår og får hende til dyrlæge, for det er jo synd for hende.

  • #6   17. aug 2016 opdatering

    nu er de da i det mindste gået med til at overveje at få hende ordnet.
    hele formiddagen har hun så også rendt efter manden da han gik i haven - det hjælper altid


Kommentér på:
hunkat med mærkelig opførelse

Annonce