{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle med allergikatte
  • #1   31. aug 2016 http://www.zooplus.dk/shop/kat/tilskudsfoder_specialfoder/allergi

    det kræver dog at man ved hvilken allergi den har.
    ellers er der også barf (altså rent kød) nogle får det faktisk meget bedre efter de er kommet på barf. det kræver dog at man sætter sig ordenlig ind i det. for det er ikke bare at give rent kød. der skal vitaminer til


  • #2   31. aug 2016 Lagermider er noget skidt, det er næsten umuligt at undgå smiley tørfoder med korn har flere mider en det med kød, men helst skal du undgå tørkost, og du skal vide, at der er masser af lagermider uden på pakninger også med menneske mad, jeg har hørt/ ser at en der havde hund med lagermideallergi tørrede alle vare af før de kom ind i hjemmet, og det hjalp, og hunden fik kun hjemmelavet mad og vådfoder hvor der kun var få ingridenser i.
    Jeg har haft kat med allergi, men heldigvis ikke mideallergi, jeg har selv allergi, men ikke for lagermider, men hustøvmider, og jeg får antihistamin året rundt.
    Min kat med allergi fik også antihistamin, dyrlægen måtte ikke udskrive det, men vejledte, og jeg brugte nettet, og det hjalp rigtig godt på Manne.
    Jeg håber du kan få lidt styr på din kats allergi, og du må nok gå lidt på frihjul, for dyrlægerne vælger somregel deres eget allergifoder, men det hjælper ikke meget på mideallergi, dåser med vådfoder kan tøres af, støvsuges eller lignende, så der ikke overføres mider til fodret, og råt er der heller ikke mider i.


  • #3   31. aug 2016 Vaccinerer hver måned - med hvad?

  • #4   1. sep 2016 Lis jeg tror det er binyrebarkhormon ? Eller desentibilisering ?

Kommentér på:
Alle med allergikatte

Annonce