{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

CVR.
CVR.
Tilmeldt:
17. feb 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12

Rc calm, helt normalt? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer
Søster er lige kommet hjem fra dyrlægen med sin Britte.
Katten er altid blevet sur når man klør hende omkring haleroden, det synes jeg nu er meget normalt - men katten gør udfald mod den der nusser så derfor har søster endnu engang fået smertelindrende medicin med hjem til katten..
Dyrlægen mener at der kan have været nogen der har hevet katten i halen under dens opvækst, derfor kan katten være blevet skæv i ryggen, og derfor har den nu et traume som resultere i at den bider fra sig.
Dyrlægen har ud over smertestillende foreslået kiropraktor til 1500kr pr gang.
Jeg tømte bakke for søster i mandags, jeg har haft to katte og ingen af dem til sammen har efterladt hvad søsters lille kat har præsteret over to døgn.
Dyrlægens svar var at der er meget protein i rc calm - derfor skider katten mere. Jeg er dybt uenig.
Hvad tænker i om alt det her, har dyrlægen ret i sine formodninger?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rc calm, helt normalt?
  • #1   22. sep 2016 I stedet for at antage at katten har smerter, så skal den undersøges evt. med røntgen.
    At en kiropraktor koster 1500 kr. er da det rene vanvid!
    Jeg giver < 300 kr. pr. gang.


  • #2   23. sep 2016 Jeg har selv en handikat med deformitet på ryggen som ind imellem får noget i klemme og smerter - jeg har ved sidste skade mens den var på smertestillende kommet forbi en osteopat i Birkerød, som kunne udvirke mirakler for min kat - det er ikke kiropraktik, koster 600 for en behandling (ledmobilisering) og det virker - jeg skulle kun bruge 1 behandling, så var alt fint igen efter nogle dage, så det kan jeg anbefale hvis du bor på Sjælland. Prøv at Google The Touch - hun hedder Lone og har et fantastisk forhold til dyr, jeg har kun haft behov for at bruge hende den ene gang, men har i samråd med min dyrlæge en aftale med hende om at tage direkte op til hende, hvis/når det sker igen smiley Min kat gik fra at være ret utilnærmelig til at snorkboble i sengen hver nat og være totalt kælesyg smiley

  • #3   23. sep 2016 Den har jo meget afføring af præcis omvendte årsag - der er jo nærmest intet rigtig kød i RC smiley

  • #4   24. sep 2016 Jeg ville blande calm med noget godt (kornfrit og sukkerfri) foder med højt kødindhold og god fedt procent. Har selv calm i blandingen herhjemme for at lette sindet hos mine tosser (havde et uheld for 1-2 år siden som 'ødelagde' deres forhold)

  • CVR.
    CVR. Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #5   24. sep 2016 Tak for jeres svar, jeg bringer dem videre til søsteren:)

Kommentér på:
Rc calm, helt normalt?

Annonce