{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  må jeg se billeder af jeres voliere
  • #1   25. sep 2016 Jeg kan anbefale denne side smiley
    http://katteindhegning.dk/

    min kan ses her http://jeatri.dk/loebegaarden


  • #2   26. sep 2016 Jeg ved ikke om min kan bruges da det ikke er have men en altan.

    http://www.kattegalleri.dk/fotoalbum/diverse-kat/24722-voliere_paa_altanen


  • #3   26. sep 2016 Her er ét billede af vores, hvor vi har hængt hylder op på den ene side, og ellers indrettet med div. kradsetræer som ikke længer skulle være inden for. Dem som er slidte eller gået i stykker - så laves de til en form for indretning ude i kattegården. Der er to store potter i gården hvor der bliver sået nogle kattevenlig planter i som de kan nippe af. smiley Og det er virkelig noget de nyder. (på billede er der ikke sået noget der i, da vi lige havde købt hus og skulle til at pille alt ned og flytte. Så det sprang vi over denne sommer.) smiley

    profilbillede
  • #4   26. sep 2016 vi havde også tænkt at købe et kradsetræ på ca 2 meter med hylder og huler og trapper og sætte derind.

  • #5   26. sep 2016 Jeg tror ærligt du får mere ud af, at bygge noget naturlegetøj til dem - frem for at købe kradsetræ til at stille der ud, da de hurtig kan forgå når de står ude i vind og vejr. Så heller lave noget i stil med dette. (Google: naturlig indretning i kattegården - hvor man bruger træstupper osv. til at bygge ud af).

    Her gør jeg som sagt det at dem som alligevel er slidt op lige kan komme ud og få sin sidste levetid i kattegården, men nu har jeg opdræt og derved flere katte + killinger som slider på tingen derfor er det lidt hurtigere brugt op end en familie med kun få katte - ellers ville det slet ikke kunne betale sig at sætte kradsetræer op der ude hvis de skulle købes direkte til dette. smiley Så havde jeg klart gået over til at bygge noget selv, ud af nogle materialer som kan holde til at være ude.


  • #6   26. sep 2016 på min profil har jeg et fotoalbum med billeder af min løbegård. vi bor nemlig også lige ud til en stor vej hvor folk kører meget strækt (over 100 er helt normalt - lidt dumt når man kun må køre 80)
    så vi valgte at overdrage terassen til kattene - nu har jeg så 14 så den skal jo være lidt større.
    en god ting er at overdække den. så er det tørt og samtidigt så har de skygge.
    en god ting at sætte der ind: katteurt


    profilbillede
  • #7   27. sep 2016 Jeg bor i rækkehus med naboens hus og mit hus som 3 sider af haven. Sidste side er et træhegn som jeg har forhøjet med pinde der holder hønsenet oppe. Udenpå det kravler en klematis, så det er vel efterhånden omkring 2 meter.

  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 501
    #10   27. sep 2016 her er vores hvor vi har hængt hylder op i forskellige højder,og der er kommet underlag og andre ting ind nu også smiley

    profilbillede
Kommentér på:
må jeg se billeder af jeres voliere

Annonce