{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Kat og rotter sammen. {{forumTopicSubject}}

Mig igen, har en kat og to rotter.

Min kat sidder tit og kigger over til dem, og jeg kan tage en rotte ud også kigger katten bare på den eller næsten går væk fra den som om den er bange for den.


Tror i at de kan blive venner?

Den ser ikke ud til og ville dem noget og kan bare side i en time eller mere ved siden af mig på sofa'en og kigge over på dem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat og rotter sammen.
  • #1   27. sep 2016 Du skal ikke stole for meget på katten i den første tid, men jeg ved at andre herinde har tamrotter og katte, så de skal nok lige på banen smiley

  • #2   27. sep 2016 Nej du skal nok ikke regne med at de bliver venner, og jeg ville ikke nogensinde stole på at katten en dag ikke ville nakke Rotterne hvis den fik muligheden.
    Men hvis Rotterne er i et bur som katten ikke kan komme ind i så tror jeg ikke det er et problem, men du er nød til at sikre dig at buret ikke vil være muligt for katten at åbne.
    Så længe katten er ungkat så er faren nok ikke så stor, men jo ældre han bliver des mere bliver jagtinstinkt også vagt og en rotte er jo sådan set kattens naturlige bytte.

    Mit råd vil være at du aldrig efterlader rotter og kat alene sammen med mindre Rotterne er i sit bur som er sikret mod indbrud fra katten. smiley


  • #3   27. sep 2016 Kattens jagt instinkt kan trikkes, hvis en rotte løber hurtigt over gulvet, eller pusler rundt bag noget, så du vil aldrig kunne lade dem være alene, og selvom du er der, kan katten være hurtigere end dig.
    De dyr som er sammen trods forskellighed, er oftest vokset op sammen, men sikker kan man aldrig blive.


Kommentér på:
Kat og rotter sammen.

Annonce