{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.445 visninger | Oprettet:

Hjælp til kattesele. {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu købt 3 katteseler . Den sidste var den xl til katte og hunde fra zooplus. Vi kan nogenlunde bruge den men jeg føler ikke den er sikker da delen omkring maven er umulig at spænde ind til hendes størrelse. To gange har Silla nu fået forbenene ud og den forreste del har så heldigvis holdt. Trixie selen er for lille omkring maven så den dur ikke og jeg kan ikke se de har andre størrelser. Vi er lige flyttet og alt går ellers super godt bare jeg kunne finde en ordenlig og sikker sele. Hun er noget tyk om maven så det er den del der er problemer med nu. Nu prøver jeg at kigge på en velcro i en større størrelse end den jeg har . jeg synes det er lidt svært. Jeg ville helst have en sele som katten ikke er generet af da hun ikke er vant til sele. Katten er virkelig dygtig og her 2 dag efter flytning er der ikke nogle særlige problemer men det ville være rart at vi kunne komme ud især nætterne er lidt lange for hende indenfor. Da hun jo har været ude kat. Men hun skal gå inde nu et godt stykke tid og ellers ud i sele da jeg ikke vil miste hende. Kan i anbefale nogle som i kender der også passer til en tykmavset kat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til kattesele.
  • #1   7. okt 2016 Måske noget ala denne her kunne bruges?

    http://www.jekas.dk/16825-1/?p=50677/


  • #2   7. okt 2016 Og det fået i 3 størrelser inde på deres side. Kender dog ikke denne side da det bare var en der kom op på en google søgning på kattesele.

  • #3   7. okt 2016 Jeg ville kikke på hundeseler ( H sele) det har jeg altid brugt, også til min store Main Coon på 11kg smiley

  • #4   7. okt 2016 Tak for hjælpen. Jeg prøver en lokal Lady og Vagabonden dyrehandel i morgen og ser om de har nogle af de seler som i nævner. De har da lidt udvalg til både hund og kat. Så vi ikke skal vente på forsendelse. Det var faktisk en H sele jeg helst ville have men jeg vidste så ikke om de bedste til katte var nogle specielle mærker hvis man skal over i hundeseler. Vi prøver os videre frem det må vel kunne lykkedes at finde en der passer hende og sidder ordenligt.

  • #5   7. okt 2016 jeg ved at jackson fra min umulige kat altså anbefaler de der veste-seler
    de fåes også hos zoplus


    jeg har en 8 tals sele, men kan ikke finde den nogen steder mere. købte den hos loppetjansen for rigtig mange år siden, men den er nu rigtig god. den passer både killinger og de store på 10 kg

    men ellers
    http://www.jekas.dk/16825-1/?p=12112/

    og så skulle "Come-with-Me selen" være god


  • #6   8. okt 2016 Jeg har bestilt to seler fra Jekas nu . Så må vi se hvordan de passer når de kommer

  • #7   8. okt 2016 walk with me selen er den bedste synes jeg da den er nem at indstille samt når katten løber frem ad og du ikke lige er hurtig nok til at ffølge med så giver den ikke de ryk en H sele kan give i katten
    jeg har prøvet en H sele og en walk with me sele og begge mine har foretrukket walk with me selen. se den her under


    profilbillede
  • #8   8. okt 2016 Jeg foretrækker også Judiths model - og i øvrigt er det også den eneste Elvis vil have på smiley
    Men husk: INGEN sele er 100 pct. sikker - Elvis kravler bare ind i en hæk og vupti, så er han fri smiley


  • #9   8. okt 2016 Ja, hækkene kæmper vi også med for det er jo fristende at løbe derind. Silla vil vildt gerne ind i det tætte budskads og jeg vil det modsatte. Vi holder lidt afstand . I går nægtede hun at gå mere ud i den sele fra zooplus . Det kan også ha været alle de fremmede ude katte. De er mere påtrængene om aftenen i mørket synes jeg. Jeg måtte kyse en væk med lidt vand. Det er jo nyt det hele og hun føler sig sikker mere udsat med sele på, jeg synes hun har været fantastisk. Vi tager det i hendes tempo. Jeg har et lidt specielt hjemmelavet halsbånd som jeg har brugt til en anden kat der nærmest gik som en hund. Vi var ude i halvanden time til formiddag og det gik bedre med det. Men der lommer trækket jo i halsen, så det var en nødløsning. Jeg har bestilt to seler fra Jekas nu. Den der walk with me sele har jeg ikke kunne finde endnu ved søgning. Nu leder jeg efter den walk with me og så kommer de andre seler forhåbentlig snart.

  • #11   9. okt 2016 Jeg brugte denne model af hunde sele til min. Hun fandt ud af og komme ud af samtlige katte seler jeg har prøvet på hende. Denne sad rigtig godt og kunne spændes ud så den passede hende og min bette hund:-) den mindste str. De har kunne hun passe og hun var maine coon.

    profilbillede
  • #12   9. okt 2016 kan se at "walk with me" selen er den som er blevet erstattet med den easy walk sele , som du kan købe ved jekas.
    jeg købte i sin tid også min sele ved jekas smiley


  • #13   10. okt 2016 Jeg har bestilt easy walk selen fra Jekas. Så vi venter bare på posten. Hundeselerne ser også fine ud. Jeg kigger på dem men prøver lige dem fra Jekas. For hun er jo ikke sele vant . Hun er også blevet noget utålmodig med det sele halløj nu 5 dag men det er vel ikke så underligt når hun er udekat . Nu håber jeg det går bedre når de to seler fra Jekas kommer. Der er jo ikke rigtig nogen vej uden om når hun er flyttet, så hun må hade seler lidt endnu,

Kommentér på:
Hjælp til kattesele.

Annonce