{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

ligge som en baby på armen {{forumTopicSubject}}

jeg har Krumme. sød kat, men lidt mærkelig kat
han hader at ligge på ryggen - ligesom en baby

UNDTAGEN når han skal ud af stuen når vi skal i seng om aftenen. så elsker han bare den der lille hyggestund vi har når vi går ud
har prøvet at gøre det før vi går i seng, altså når vi sidder i sofaen, men nej tak.

har da flere af mine som elsker det - har da også nogen som hader det
men Krumme er den eneste som både elsker og hader det


hvad med jeres?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ligge som en baby på armen
  • #1   14. okt 2016 Altså Feline finder sig i det, når jeg lige går i mit "Mors lille Baby" mode!!!
    Men hun kan bestemt ikke lide det. Hun kigger på mig med kæmpe pupiller, og hvis hun kunne tale, ville hun bede mig om at stoppe med det samme smiley


  • #2   14. okt 2016 Er sikker på Milo ville finde sig i det og nyde det også. Vi kan samle ham op fra gulvet af og ligger ham på ryggen mellem vores ben, og inden han overhovedet rammer vores ben spinder han helt vildt smiley Han elsker alt opmærksomhed vi kan give ham smiley smiley


  • #3   14. okt 2016 Sofie vil ikke! Sofus elsker at hænge på arm, over skulder, på mave, på mor, i nærheden af mor osv smiley

  • #4   14. okt 2016 Røde er ikke skødekat, men elsker at blive båret rundt i lejlighed og have, også med maven op smiley og vi gør det ca en gang eller 2 om dagen, det skal jo holdes ved lige,,, hvis jeg sætter mig med ham, så smutter han ret hurtigt, undtagen når jeg er på tønden, der vil den skøre kat gerne sidde på skødet, og så kan det jo tage tid, han bliver jo ikke sat ned smiley

  • #5   15. okt 2016 Tøsen kan slet ikke lide at blive båret rundt på hvorfor ved jeg ikke, men hun gider ikke og er generelt ikke en skødekat.
    Smilla kan godt lide at blive båret rundt på, man skal bare ikke sætte sig ned for så vil hun ned smiley og hun gider bestemt ikke blive båret som en Baby, næhh tak..
    Min tidligere katte de syntes det var fantastisk at blive båret som en Baby, de slappede helt af, jeg har det sødeste billede at min killinger g Buller hvor han ligger og sover tungt i mine arme på ryggen og bare nyder livet, sådan kunne han ligge i timevis hvis man altså kunne jo!dertil at sidde med ham. Billedet har jeg desværre i papirform og magter ikke lige at finde det nu, men !måske finder jeg det lige i morgen så i kan se det smiley


  • #6   15. okt 2016 Den eneste der vil bæres herhjemme er Elvis smiley
    Så har jeg købt mig en ny stol..... dvs. at jeg kun har siddet i den 2 aftener, for Freddie har overtaget den......
    Ingen af mine er skødekatte med mindre at jeg ligger syg, men så er der næsten også rift om mig smiley


  • #7   15. okt 2016 Tilde elsker det. Dog skal det foregå stående. Sally skal lige overgive sig lidt, før hun rigtig slapper af.

  • #8   15. okt 2016 Her billedet af min skønne Buller, han blev desværre kun Ca 3 mdr. og billedet er taget få dag Før han blev kørt ned.

    profilbillede
  • #10   15. okt 2016 Dette billede er af søster og mor som er taget kort efter Buller blev kørt ned. Mor Pjevs blev kørt ned lige uden for huset præcis en uge senere. Søster Blackie (Black Lady) blev 3 år.

    profilbillede
  • #11   15. okt 2016 Feline kan godt lide at blive båret. Ind imellem (man er vel en dronning!).
    Da jeg boede hos mine eks-svigerforældre havde de en tilløber, der boede udenfor på teressen. Jeg synes det var synd og begyndte at tage ham ind. Han var/er den største kælepot i verden.
    Og sådan her foregik mine aftener resten af den tid vi boede der smiley
    Søde Skipper smiley



    profilbillede
  • #12   15. okt 2016 her kan vi holde dem som vi vil, dog vil de helst sidde, som her på billedet når vi vandrer rundt smiley men sidder vi ned, så ligger de helst ved siden af, men det kan så også være i helt udstrakt afslappet på ryggen måden smiley

    profilbillede
  • #14   19. okt 2016 Min Akio elsker at blive båret rundt på armen XD jeg støtter ned min hofte, lidt ligesom hvis han var en baby smiley

Kommentér på:
ligge som en baby på armen

Annonce