{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.543 visninger | Oprettet:

Katrine S
Katrine S
Tilmeldt:
25. jan 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Min kat tisser på mit gulvtæppe. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, jeg har et kæmpe problem med min hun kat som tisser på gulvtæppet vær nat ca samme sted. Renser vær gang med Rodalon og har prøvet gå væk kat også!

Nogen der har nogen bedre forslag?
Og hub skal også til dyrelæge i dag for at få tjekket blæren.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat tisser på mit gulvtæppe.
  • #1   18. okt 2016 Er hun fertil ? (for ellers kunne det måske afhjælpe af få hende steriliseret)
    Og ja næst ville jeg sige få hende tjekket for urinvejfinsektion men det skriver du der er bestilt tid til, super.

    Nu har jeg ikke selv nogle erfaringer med tis uønskede steder, så lige hvad man gør sådan noget rent med kan jeg kun remse op hvad jeg har hørt andre bruge.

    1 Kartoffelmel på den våde plet for at suge tisset op hurtigst muligt, når det er fjernet hælder nogle klar eddike på stedet og lader det stå og så igen kartoffelmel oven på for at suge.

    Andre dupper på pletten og renser der efter med: Rodalon, klar eddike, urin off, R10 lugtfjerner.

    Håber du hurtig finder løsningen på hvorfor hun tisser, for det kan hurtig blive en ond cirkel.


  • #2   18. okt 2016 Hvis hun er steriliseret så få tjekket for urinvejssygdomme. Det vil være en god ide hvis du har mulighed for at medbringe en urinprøve fra katten til dyrlægen.

    Når du rengør så gør som Juvena skriver drys kartoffelmel på pletten så det kan suge tisset Lad det være en dags tid og støvsuger så kartoffelmel op, derefter rengør med R10 fra Matas, det er klart den bedste lugtfjerner (meget bedre end rodalon).
    Hvis det er nøjagtig samme sted hun tisser hver gang ( det lyder det til det er) så i en periode stil en kattebakke på det sted, det skal være en ekstra kattebakke ikke den normale, den skal blive stående hvor den plejer, når hun så igen benytter kattebakken så kan du langsomt flytte den til et mere passende sted.


  • Katrine S
    Katrine S Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   18. okt 2016 Tusind tak for svar jeg vil prøve ry10 har nemlig efterhånden prøvet alt. Og tager alle jeres gode råd til mig. Så tak til jer smiley

  • #4   18. okt 2016 Rengøringstips er de andre allerede kommet med, så jeg vil bare anbefale dig at smide "Gå Væk Kat" væk, den skal jo være tryg i sit eget hjem smiley

  • #5   18. okt 2016 prøv at tag en bomuldsklud med eddike på, og lad den ligge i et par dage.
    det skal nok tage lugten


Kommentér på:
Min kat tisser på mit gulvtæppe.

Annonce