{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvor mange katte syntes i man kan have på 60 kvm?
  • #1   18. okt 2016 Dee kommer helt an på, hvordan lejligheden er indrettet. Husk på, at katte tænker også i højden - så liggehylder i højden giver meget mere plads smiley

  • #2   18. okt 2016 Det kommer naturligvis også an på, hvordan kattene trives sammen smiley

  • #3   18. okt 2016 Det afhænger af rigtig mange ting. Hvordan man indretter sig og giver kattene mulighed for at udfolde sig. Hvordan kattene trives ikke mindst med hinanden. Racen på kattene har også en betydning. Men formoder man nu at kattene er rigtig gode venner og trives sammen, man har indrettet sig så kattene bliver tilgodeset i højden og har masser af hylder og steder de kan være. Så vil jeg nok sige Max 4 katte.og selv ville jeg nok ikke have mere end 2-3 katte, jeg bor i hus men grundplaner på det oprindelige hus er ikke mere end 64 kwm, så er der fuld kælder og 28 kwm 1 sal, samt en tilbygning på 100kwm hvoraf ca 30 kwm pt er udnyttet og bliver brugt i beboelsen, kattene må være over det hele og lige nu ville jeg ikke have mere end 3 hvis det var mig. Og jeg syntes det er fint med de 2 jeg har. Dog vil jeg sige at da jeg havde kattemor og 4 killinger syntes jeg ikke det var for mange katte.

  • #4   18. okt 2016 Jeg har to Bengalere på 37,7 kvm smiley

  • #5   19. okt 2016 Min lejlighed er 72 kvm og jeg har to katte smiley



  • Bente N
    Bente N Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #6   19. okt 2016 Afhænger meget af din kats psyke og om den kan komme udenfor.
    Min kat elsker at kunne trække sig helt tilbage i ro smiley
    Han er nu også vild at "ligge i arm"
    Når jeg ser, hvor meget et enkelt "pelsdyr" kan rode mht. kattegrus og hår, ville jeg dog holde katteholdet på højst to.
    Og nej, jeg har ikke rengøringsvanvid, men der kommer altså nogle lugt i et kattehold på lidt plads. Og det er uhygiejnisk for både dyr og mennesker at leve i.


  • #7   19. okt 2016 Min lejlighed er på 90kvm, jeg har 6 hun katte fra 2 år op til 8 år,
    Mine katte er ind/ude i ca 8-9 mdr om året og så ind katte 3-4 mdr om året om vinteren
    3 er i familie , mausi 8år mor til lillemus 7år lillemus er mor til nussemus 4 år og så har jeg nusseplet 2år og batmus og minimus 2 år er søster,


    profilbillede
  • #9   23. okt 2016 Jeg vil sige, at det afhænger af om de kommer ud, eller er udelukkende indekatte. Hvis det udelukkende er indekatte, vil jeg mene 2 på 60 kvm. Og ikke mere.
    Hvis det er katte der har mulighed, for at rende ud og ind som de lyster, sys jeg 3 er et fint tal. Der skal jo også påtænkes at de skal have hver deres kattebakke, og de skal have mulighed for at være i fred for hinanden. Temperament skal selvfølgelig også tænkes ind i tingene.


  • #10   23. okt 2016 Selvf. er det sandt at det handler om hvordan lejligheden er indrettet, men personligt var kat nr. 3 overhovedet ikke planlagt. Nu er han her og så er det dét.

    Mit personlige max er så nået til 3, men 2 synes jeg er ideel smiley


Kommentér på:
Hvor mange katte syntes i man kan have på 60 kvm?

Annonce