{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Hvilken race skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg håber nogen kan rådgive mig lidt, angående hvilken race jeg skal anskaffe mig.
Jeg er en 23-årig studerende, der bor med min kæreste, der ligeledes er studerende i en lejlighed på ca. 60 kvm. Han har en søn, som er ved os ca. 1-2 dage om ugen. Jeg søger en kat der er meget selskabelig, som gerne vil hygge og putte rigtig meget, men som samtidig også kan være alene hjemme mens vi er i skole om dagen (ofte 8-15), og som kan være enekat.
Jeg er blevet helt vild med Ragdolls og Hellig Birma, ift. deres smukke udseende og hvad jeg kan læse om racernes temperament. Dog lyder det til at Hellig Birma ikke er så god til at være enekat? Ligeledes tænker jeg at Ragdoll måske bliver for stor.
Jeg søger altså en selskabelig men selvstændig race, der er god til børn.

Jeg takker på forhånd for jeres hjælp smiley
Mvh Line


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken race skal jeg vælge?
  • #1   6. nov 2016 Jeg lender ikke pt til nogle racer som kan alene som killinger, jeg tror det ville være bedst med en ældre kat som godt kan sammen med børn smiley

  • #2   6. nov 2016 Jeg tænker du nok skal kigge efter en voksen evt pensioneret avlskat som efter neutralisering ikke fungere i flokken og derfor vil egne sig som enekat, så ved du også bedre hvilket temperament katten har og om den fungere med børn.
    Med en killing kan det altid være svært at forudse hvordan de udvikler sig, så en voksen kat vil nok være en fordel for jer.