{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  så er man blevet snydt
  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 179
    #1   5. dec 2016 Stakkels stakkels lille kat, der skal gennemgå sådan noget, bare fordi nogle mennesker, ser den som en pengemaskine.. ._.

    Noget helt andet.... Hun kan da vist ikke helt vide, hvordan sådan en Sphynx ser ud.. xP Udover at katten på billedet er skaldet, så er der intet ved den, der minder om sådan en..... Så jeg ser fejl fra begge sider her smiley

    Men aller mest, stakkels lille kat.. smiley Man kan få helt ondt i maven, ved at tænke over, hvad den har gennemgået, bare for pengene..


  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 179
    #2   5. dec 2016 Og så har hun da godt nok heller ikke været specielt kritisk, ved valg af "opdrætter", nu hvor der står, at hun bla. ikke engang måtte komme og besøge katten....

  • #3   5. dec 2016 Det er skræmmende , hvor langt svindlere vil gå for penge. Man må vel formode at det ikke er gjort med henblik på at narre de mest kritiske købere men mere dem der er naive, grønne og uforsigtige. Det bliver det vel ikke bedre af . Det var da rart at katten havde fået det godt. Stakkels kat.

  • #4   5. dec 2016 Århhh stakkels lille mis smiley

  • #5   6. dec 2016 Det er da nogle forfærdelige mennesker......
    At være en dyr mishandler føj siger jeg bare
    Den arme lille kat er gået meget smerte igennem. smiley


  • #6   12. dec 2016 Hvor er det forfærdeligt hvor langt mennesker vil gå for penge. Stakkels dyr! smiley

    Jeg har selv oplevet noget lignende. Her skrev vi sammen på mail, omkring maincoon killingerne, men da hun ikke ville ringe (var pludselig i udlandet på ferie) og vi heller ikke måtte besøge killingerne, blev jeg mistænksom og sagde pænt nej tak.. og sjovt nok da jeg spurgte ind, stoppede personen med at svare .. smiley


Kommentér på:
så er man blevet snydt

Annonce