{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der da forskel
  • #1   8. dec 2016 Foretrækker hankatte da jeg synes de er noget mindre sære en hunkattene

  • #2   8. dec 2016 Kastrerede hankatte ofte mere kælne end hunkatte.
    Interessen for at lege er vist ikke kønsbestemt smiley


  • #3   8. dec 2016 det er mest når man skal sætte dem sammen at man tydeligt ser forskellen

    men der er forskel. hunkatte bliver hurtigere vosken, mens hankatte er mere fjollet længere. hunkatte vil dog også gerne lege - mine elsker at lege med os mennesker, mens de andre katte er yt


  • #4   9. dec 2016 Jeg har hunkatte og nej jeg syntes ikke hunkatte er mindre legesyge end hankatte, men der er forskel på måden de leger på, men primært på måden de leger med andre katte på. Hunkatte er nok lidt mere reserveret end hankatte og langt mere egenrådige.

  • #5   9. dec 2016 Jeg har kun haft en hunkat - men min søster har da tre stykker. Og jeg synes ikke de er mindre legesyge end de hankatte jeg har/har haft.
    Jeg er enig med Heidi i at de leger lidt forskelligt - hankattene vil gerne bøvle og "overfalde", mens hunkattene hellere vil jagte og lege med mus. Men det er ikke sådan at det er skarpt opdelt, begge køn leger både "overfald", med mus og jagt. Meget afhænger jo også af kattenes personlighed, nogen stopper hurtigt med at lege og andre leger en masse hele livet.


  • #6   9. dec 2016 Jeg har kun haft hunkatte, men kan tydeligt mærke på IK at hunkatte er mere Diva-agtige end hankatte - hankatte er meget accepterende, hvor hunkatte lige skal beslutte sig først.

  • #7   9. dec 2016 Jeg har kun haft en pige, og hun var handicappet, men tumlede lige så tosset som drengene, mellem mine drenge har jeg haft et par stykker som mere svare til den beskrivelse de andre giver af hunkatte, og det har påvirket deres forhold til de andre katte.
    De 2 jeg har nu, er virkelig gode venner, og jeg finder dem tit tæt sammen, og så har de de ture hvor de tordner rundt i hele lejligheden, og haven når jeg åbner der ud, og når de kommer i fuldt galop så kan krassetræet på 45 kg altså danse sidelæns smiley de ligner næsten aber, når de svinger rundt kun i forbenene smiley


  • #8   9. dec 2016 Vi har kun hunkatte nu, men har haft hankatte også. Vores erfaring er at de leger forskelligt. Hankattene bøvlede meget mere under leg

  • #9   9. dec 2016 Jeg har kun haft hankatte men kan da se forskel når jeg sammenligner med de hunkatte jeg kender.
    Jeg synes, at hankatte er mere nogle "rodehoveder" end hunkatte. De er lidt mere sippede smiley


  • #10   9. dec 2016 Jeg er ikke enig i hverken at kasterede hankatte er mere kælne end hunkatte, eller at de fertile hankatte er mindre kælne smiley
    Men jeg er enig i at jeg ikke oplever den stor forskel i hvor legesyge de er - men der er stor forskel på hvordan hanner og hunner leger. Drengene er generelt mere til de vilde tumlelege udover tagfat, og det gider tøserne ikke. smiley


Kommentér på:
Er der da forskel

Annonce