{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat piver
  • #1   18. jan 2017 Hvor gammel er han?

  • #2   18. jan 2017 Hvor gammel er han? Er hankastreret? Har du andre katte? Er han indekat?
    Der kan være mange grunde til ændret adfærd. Vi skal bruge lidt flere detaljer om din kat smiley


  • #3   18. jan 2017 Det er meget svært at sige udfra den ene linje du skriver.
    Vi er nok nød til at have noget mere info. Så som:
    1. Hvor gammel er katten??
    2. Er katten kastreret??
    3. I hvilke situationer oplever du at han piver højt??
    4. Er katten indekat eller kommer den ud til fritløb??
    5. Hvis katten er indekat har den så altid været indekat??
    6. Er der andre adfærdsændringer?? Så som spiser, drikker og leger den som den plejer??


  • #4   18. jan 2017 Han er en 2 år gammel hankat.
    Han er ude/indekat.
    Han er kastreret.
    Han spiser som han plejer.
    Han piver bare uden, at jeg har berørt ham.
    Jeg har dog på skrivende stund observeret en bedring, da han ikke piver så meget længere og er begyndt at spinne igen, når jeg kæler for ham. smiley


  • #5   18. jan 2017 Så tror jeg bare han piver for at få din opmærksomhed.
    Det med han ikke spandt kan være at mange grunde, hvis det blot har været en enkelt dag du har observeret det, så kan det være det har været en dag han har været utilpas eller ikke lige gider selskab, du skal selvfølgelig reagere hvis det sker ofte, så skal du få ham i dersøgt hos dyrlægen, enhver adfærdsændring kan skyldes en eller anden form for sygdom.
    Vi kender selv bedst vores katte og hvis vi ved at vores kat normalt spinder nærmest ved at vi kigger på dem, og det så en dag stopper så skal man reagere og evt få katten tjekket ved dyrlægen hvis det varer ved, fordi det sker en enkelt dag behøver ikke at betyde det helt store, vi mennesker kan også ha e dage hvor vi ikke er helt på toppen og helst vil være os selv.


Kommentér på:
Kat piver

Annonce