{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det okay at løfte sin kat?
  • #1   18. jan 2017 Ja hvis den gider, så er det da helt okay smiley
    Herhjemme er det kun Elvis der nyder at blive løftet op, så han kan hænge på min skulder.
    De andre spræller som en fisk smiley


  • #2   18. jan 2017 Hvis katten ikke har noget imod at blive løftet så er det da helt OK.

    Min den yngste elsker at hænge på armen og blive nusset og snakket med, den ældste af mine katten bryder sig ikke synderligt om det, men i nogle situationer er det nødvendigt for mig at løfte hende eller bære hende og hun fik der sig i det trods hun brokker sig en smule smiley

    Så ja jeg syntes det er helt OK at løfte sin kat såfremt katten syntes det er OK og så længe man løfter katten korrekt, altså u der forbenen eller under bugen, aldrig i nakkeskindet. Jeg løfter altid min med 2 hænder en på brystet mellem forbenene og en ved bugen lige foran bagbenene.


  • #3   19. jan 2017 Min hun kat bryder sig ikke om det og kommer med en lille protest lyd og er hurtigt nede igen fra ens arm. Jeg kan dog sagtens løfte hende ned fra et bord eller andet eller samle hende op og flytte hende . Min datter mener at det er godt at vænne dem til at blive båret og løftet lidt på med måde fra de er killinger, så de vænner sig til det. Jeg må indrømme jeg aldrig har været særlig interesseret i at bære rundt på mine egne katte. Jeg vil hellere bare sidde ved siden af dem. Jeg kan da godt se en fordel i at de ved det ikke er jordens undergang at blive løftet. Engang imellem er man jo nød til at løfte på dem.

  • #4   19. jan 2017 Ja så længekatten ikke protestere så skal du da endelig gøre det.
    Min ene kat er ikke den store skødekat, men elsker at blive båret, han skal bare helst holdes på en bestemt måde, så går vi tur i lejligheden eller haven om sommeren, og vi går den vej som hans næse peger, det nyder han, og han kan nå og snuse til nye ting.
    Min lille kat vil også gerne bæres, men han skal helst hænge hen over min skulder, og er han mor syg( når jeg ikke har været så meget hjemme) så pivser han rundt om mig, til jeg tager ham op smiley
    Så nyd du bare det, at din kat vil bæres.


  • #5   19. jan 2017 Min Sofus elsker at hænge over min skulder som en baby der skal bøvses. Sofie vil hellere bæres som en dametaske under min arm. Ja de er tossede begge to smiley

  • #6   20. jan 2017 Katte er forskellige. Hvis katten finder sig i at blive båret, så bær den, og når den viser tegn på at ville ned, så sæt den roligt ned.

    Mine katte VIL bæres! De er dog for tunge til at jeg orker at bære rundt på dem, så længe som de gerne ville.

    For nylig var vi til dyrlægen, og Bruno blev træt af at blive pillet ved, og "gav tegn" til at ville tages op på min skulder, (han tripper, og rækker armene op, som når et barn skal tages op), og sygeplejersken udbrød et 'Nåårhhhh hvor søøødt' smiley


  • #7   21. jan 2017 smiley det er også det røde gør, står som et barn som vil op smiley

  • #8   22. jan 2017 Elvis skal også op at "bøvse" smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #9   30. jan 2017 Ja Laurits kan nu godt lide at blive løftet og siddet med

Kommentér på:
Er det okay at løfte sin kat?

Annonce