{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvorfor drikker min kat af glas og ikke af skålen?
  • #1   22. jan 2017 Tjah det undrer jeg mig også over....
    Elvis skal have et glas vand stående i køkkenvasken om natten.....
    Det er vel bare en sær idé smiley


  • #2   22. jan 2017 Gustav gør det også herhjemme. han kan endda finde på, at prøve at masse sig frem til mit glas, imens jeg forsøger at drikke. smiley og overni det, så vælter han børnenes vand på deres natborde om natten..

  • #3   22. jan 2017 Herhjemme er skåle med vand fuldstændig droppet. I stedet for står der kopper med vand i rundt omkring, for det er det eneste Dronningen vil drikke af smiley
    Hun kan heller ikke tåle at se et glas vand, så sidder hun straks og dypper poten ned i det smiley Så herhjemme skal man aldrig gå fra sit vand eller drikke af flasker smiley

    Ja jeg føjer min kat! Men hvis det er den måde, jeg kan få hende til at drikke mere vand på, ja så må det være sådan smiley


  • #4   22. jan 2017 det kunne være at jeg skulle gøre det samme herhjemme, Karina smiley vi kan heller ikke have et glas med vand ude af syne herhjemme smiley

  • #5   22. jan 2017 Det er kattens natur at drikke af vandhuller og vandpytter, der er placeret et godt stykke væk fra maden.
    Meget af vores vand smager for katten bedst, når det har stået lidt. Hvorfor vides vist ikke...


  • #6   22. jan 2017 Tjaa fordi nogle katte har nogen gange sjove ideer, min den ene vil feks slet ikke drikke vand at en skål eller glas der er gennemsigtig.
    Men det er vigtigt at din kat har flere vandsteder og gerne ikke ved siden af madskålen.


  • #7   22. jan 2017 Det med børnenes væltede glas kan undgåes, giv dem en drikkeflaske som kan lukkes, så kommer der ikke vand på gulvet og børnene deler ikke vand med katten.

  • #8   23. jan 2017 Jette: flaskerne er taget i brug, da jeg var træt af våde fødder ??

  • #9   23. jan 2017 Vi har anskaffet nogle tunge, kraftige glas, der har svært ved at vælte. Og så lægger vi flaskebakker omvendt over. Så der er en slags låg på glasset. Det fungerer rigtig godt. Men det er kun den ene af vores katte der ikke kan holde poterne væk. Og det er kun vand han går efter. The og vin har vi i fred smiley

  • #10   24. jan 2017 Min kat elsker at drikke af vandhanen. Katte er skøre

  • lone K
    lone K Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Svar: 14
    #11   24. jan 2017 Min Maine Coon drikker kun sjældent af skålen med frisk vand. Hun foretrækker at drikke af en kande, som står fremme til at vande blomster med. Derfor må jeg altid holde øje med, at den til stadighed er fyldt helt op til kanten, for at hun kan nå vandet. Udover den sære attitude, så står hun altid og "børster" gulvet med forpoterne, før hun drikker.
    Hun er en af de få Maine Coon, som ikke går ud på vejen med biler, men bliver i vores have, trods lavt hegn, som hun sagtens kan hoppe over, - hvis hun ville.
    Dog besøger hun naboerne have af og til.
    Men det bedste sted er at sidde og holde udkig på vores tag!
    En meget speciel snart 5 årig dame, som er tillidsfuld og kælen over for os to voksne i hjemmet, - og kun lige tåler de fleste gæster.


Kommentér på:
Hvorfor drikker min kat af glas og ikke af skålen?

Annonce