{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattedræberen fra Bornholm
  • #1   26. jan 2017 Hvis man ikke overholder lovgivningen, er det desværre, hvad man risikerer for sine katte. Katte skal holdes på egen matrikel på lige fod med hunde.

    Så hold jeres katte på egen matrikel.

    Jeg skal gerne sige, at jeg har fået fat i en fælde, så der kommer snart en annonce i den lokale, at jeg i et givent tidsrum sætter fælde op og fanger katte, der løber rundt i min have.

    Jeg er ikke fan af løsgående katte, der skider i mine blomsterpotter og ødelægger isolering for mange penge ved at overp*sse det.


  • #2   26. jan 2017 Nu har jeg siddet og læst hele artiklen.
    Om det havde været anderledes hvis det havde været hunde, ja sikkert men nu er der jo også en Hundeloven som beskytter hundene, det er der endnu ikke på katte desværre.

    Når det så er sagt så fatter jeg simpelthen ikke de katteejere, de har igennem 10 år mistet 50-100 katte i det område hvor manden bor, de har igennem flere år haft en stærk mistanke om hvem det er der sørger for forsvindinger. Hvorfor i hule hede hel.... er de så stædige at de på kattenes bekostning bliver ved med at sende deres katte ud i uvisheden.
    Jeg skulle da kun miste en kat med mistanke om en nabos moreførfør jeg valgte at holde min kat på egen grund. De kender mark og vejfredsloven og ved egentligt godt at den er de underlagt, men vælger stædigt nok at negligere den og gøre som de selv syntes, og dermed smide på deres nabos mishag mod deres katte. Det er da at skide på sin nabos følelser.

    Ja lige i denne sag må jeg nok indrømme at jeg lidt holder med den ældre mand, jeg billigere på i gen måde hvad han evt har gjort med at myrde kattene, jeg syntes det er fint han sender et brev med kattene hjem, kattejerne ved han ikke vil have kattene i hans have, men de er tydeligvis ligeglade med hans ret på hans egen grund.

    Han burde jo fra starten af havde afleveret kattene til internat eller politi og ladet sagen gå den vej, for naboerne får han aldrig en fornuftig dialog med, de jo!Der på deres ret til at kattene skal løbe frit uanset hvem de er til gene for.

    Det er en trist sag hvor det er kattene der betaler prisen smiley


  • #4   31. jan 2017 At folk selv er skyld i det? Aahhh. Uanset om man skal holde katten på egen grund eller ej, så er det ikke en undskyldning for at dræbe og forgifte katte - det kan klares på en mere beskeden og moden måde og så er det jo iøvrigt ulovligt. Det er simpelthen ulækkert! Føj.

  • #5   31. jan 2017 Det er også ulovligt at lade sine katte genere andre. Så der er to sider i denne sag.

Kommentér på:
Kattedræberen fra Bornholm

Annonce