{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

3 uger, 1 uge tilbage {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Lige en opfølgning til jer der læste mit sidste indlæg omkring Milos halv sprunget akillessene smiley

Han har nu været i bur ro i 3 uger ud af de 4 han skal være der. På næste fredag skal vi til dyrlægen med ham, og vi har lokket min svigermor her op på besøg, så vi har bil når vi skal der ud, hvilket gør det hele så meget lettere for os, er glad for min svigermor vil gøre den slags for os smiley

Milo har taget imod buret overraskende godt. Han beklager sig ikke overhovedet. Men vi har også gjort det sådan at det har været når han har været lidt for vild til hans eget bedste at han er røget i buret, for at slappe af smiley Eller har vi ham helst ude hele tiden faktisk ud over når vi ikke er hjemme jo. Han har fundet ud af at han får lov til at være ude af buret når han er rolig smiley Så han bruger hans dage på at sove smiley

Når vi ikke er hjemme ryger han ind på badeværelset med buret, i buret har han sin mad og et blødt sted og sove og på badeværelset er hans bakke jo, og det fungere rigtigt fint, Vi låser døren så han ikke åbner døren som vi ved han kan finde ud af hvis han virkelig vil. Når vi sover, er han dog i buret inde på soveværelset, bakken er ikke med da den fylder for meget, men han er rigtigt god til at give besked på når han vil ud og skal på bakken. Så er han nemlig en tremme rusker og rusker med tremmer så højt jeg vågner, kan åbne buret. Det er som regel omkring 4-5 om natten han gør det, og så får han faktisk lov til at være ude af buret resten af natten og tit og ofte tigger han om at komme op i sengen, og så ligger han der og sover resten af natten, eller går ind i buret og sover end til vi vågner smiley

Idag er så også første dag, han er af hans smertestillende, og jeg kan måske godt lidt se på ham han har haltet lidt mere idag end han har gjort de sidste par dage(måske det bare mig der ser ting nu hvor jeg ved han er af hans medicin smiley ). Jeg snakkede med vores dyrlæge omkring det, og det smertestillende vi har fået til ham, må vi gerne blive ved med at give ham hvis vi kan se han har brug for det. Så det er en vurderings sag om han skal have det eller ej smiley Så vi så tiden an idag og imorgen og så ser vi om vi skal give ham lidt igen. Om ikke andet så snakker jeg med dyrlægen om, om vi kan beholde det her hjemme og give ham frem over hvis vi kan se han måske har brug for det. For en ting er sikkert, han bliver ikke færdig med at halte til næste fredag, men det er SÅ meget bedre end da vi tog ham til dyrlægen smiley

Men han er slet ikke så træt af buret som vi havde troet han ville være på dette tidspunkt smiley

Det var egentlig bare det smiley Håber i alle får en god weekend og en god ferie hvis i har det i næste uge smiley I får lige et billed med af "Gamer" katten Milo smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 uger, 1 uge tilbage
Kommentér på:
3 uger, 1 uge tilbage

Annonce