{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ude kat.
  • #1   12. feb 2017 Man kan ikke holde katten hjemme, hvis ikke der er en indhegning. Katte kan jo gå meget langt men der er også inde / ude katte som ikke bevæger sig ret langt væk fra hjemmet. Men de går jo nok alle lidt rundt. Skal du lave en indhegning skal der være lavet ordentlig buk på i rette størrelse. Jeg tror det er mindst 60 cm. Der er vist nogle link herinde på indhegninger men jeg kan ikke huske hvad siden hedder.

  • #2   12. feb 2017 Man kan kun holde sin kat hjemme hvis man indhegnet sin grund.
    Men jeg tænker du nok mener hvordan man sørger for at den ved at dette er dens nye hjem og den derfor vil komme hjem hverdag.
    Du skal holde katten inde de første 3-4 uger så den lærer sig nye hjems dufte og lyde at kende, hvis den skal bo i stalden så må du sørge for at den ikke kan komme ud af stalden i de første 3-4 uger og så have en kattebakke til den.


  • #3   12. feb 2017 Hvis du ikke har fået katten endnu, så spørg om du kan få et tæppe eller en klud/håndklæde (der ikke er nyvasket) med. Den vil lugte bekendt og vil virke lidt betryggende for den lille ny, der formentlig vil ligge på den i starten. Det vil hjælpe til, at katten kobler stalden med at være hjemme. Og så brug nogen tid dagligt, på at kæle med katten, så den lærer at det er et rart sted at være - og noget den gerne vil hjem til hver dag smiley

  • #4   13. feb 2017 Du kan også overveje at anskaffe to katte fra samme sted - gerne samme kuld. Alene det, at de kender hinanden, vil få dem til at holde sammen i deres nye hjem.
    Modsat hvad mange engang mente, er også katte flokdyr. Dog jager de sjældent i flok. Men de holder af at sove sammen - eller i umiddelbar nærhed af hinanden smiley


Kommentér på:
Ude kat.

Annonce