{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat ligger sig på naboens bil
  • #2   23. mar 2017 Men den er ude om natten, så det er ikke nemt at holde øje med.

  • #3   23. mar 2017 Det din pligt som katte ejer at være den ansvarlige - HOLD DIN KAT PÅ EGEN MATRIKEL. og jo det er muligt.

  • #4   23. mar 2017 Min kat ligger heldigvis på min egen bil - det er da bedre end på naboens. Jeg oplever ikke ridser - men kattepoter på forruden...
    Jeg har læst, at hvis man i en periode trækker net over bilen (fx sådan et insektnet som man ville bruge i køkkenhaven) så holder katten op. Det er jo ikke til at springe op på. Om det virker ved jeg ikke. Jeg ville måske være lidt nervøs for at en kat bliver forskrækket over nettet og sætter kløerne i... Og det kræver naturligvis også samarbejde fra naboen...


  • #5   23. mar 2017 Hun hygger faktisk i dette øjeblik...

    profilbillede
  • #6   23. mar 2017 Der er en kat der også hopper op på bilerne i en af de åbne garager her. Jeg er sikker på at lige den kat gør det for at varme sig. Især da det var mere koldt så jeg ham ligge mange timer ude på bilerne om dagen. Katten kunne så heller ikke gå ind og ud frit i sit eget hjem. Måske kunne du lave et mere spændende alternativ til katten som læ for vind og vejr eller sørge for den kan komme ind, hvis din kat altså gør det for at varme sig og ikke har fri adgang til sit hjem om natten. Jeg ved jo ikke om det er derfor din kat hopper op på bilerne eller om det vil hjælpe. Den kat her har forbedret sig efter det er blevet lidt lunere om dagen men det er jo stadigvæk koldt om natten.

  • #7   23. mar 2017 Flocke kan særligt godt lide bilen når jeg lige er kommet hjem - så ligger hun som på billedet og suger varme fra motorhjelmen. Ellers ligger hun gerne ovenpå taget.
    Men det er jo bare fordi hun kan! Og fordi det er hendes bil. Hun har fri adgang til at gå ind.


  • #8   24. mar 2017 Måske kunne du lokke naboen til at åbne kølerhjelmen, så du kunne spraye med gå væk kat på steder hvor lakken ikke kan ødelægges og måske hjulene?
    Ellers alternativt gå ud ved naboens parkeringsplads når de ikke er der og overdæng området med gå væk kat.
    Og tag en buket blomster med til dem smiley


  • #12   23. maj 2018 Hej nordjyden, med mindre du er meget gode venner med din nabo. Så ville jeg lukke katten inden. Hvorfor så det?!!
    1. Det kan blive en meget dyr omgang, hvis din nabo kan bevise at din kat har lavet ridser i bilen.
    2. Det holder ikke i længden, hvis du skal rende ud og ind af nabo matriklen, for at fjerne din kat i tide og utide.
    3. Jeg er ikke sikker på at din nabo er venlig stemt hvis du sprøjter " gå væk" spray på køleren.
    Til sidst, i din nabos sted ville jeg blive stiktosset og nervøs hver gang katten ligger på køleren. Hvad nu hvis katten har lavet en ridse???
    Den situation kan du simpelthen ikke byde din nabo.
    Mvh
    Fredericia


Kommentér på:
Kat ligger sig på naboens bil

Annonce