{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

MEGET beskidt kat {{forumTopicSubject}}

Hej! Håber I kan hjælpe mig!
Vores dejlige kat Tulle runder om ikke så længe de 11 år! Det betyder jo at hun er en gammel kat! Et er at hun fælder meget, men hun er også møgbeskidt - hun har jo ikke været i bad i 11 år udover hendes egen rengøring smiley
Hun går op af væggene og møblerne og de bliver møjbeskidte!! Kan man gøre noget nu hun ikke vil i rigtig bad - sjovt nok..
Mvh. Signe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEGET beskidt kat
  • #1   27. mar 2017 man spørger ikke om katten vil i bad
    Den SKAL da bare puttes i bad. vasker da hele 14 katte et par gange om året. og ingen af dem elsker det ikke ligefrem...



  • #3   27. mar 2017 Får hende ALDRIG i bad!
    Jo hun vasker sig tit, men hendes pels er stadig fedtet og beskidt! Hun vil under ingen omstændigheder være i nærheden af vand!


  • #5   27. mar 2017 Ja, det er det!

  • #7   27. mar 2017 En snavset kat er en syg kat, du må til dyrlæge og ret hurtigt.
    En rask og ikke overvægtig kat kan holde sin pels fin hele livet og behøver ikke et bad!


  • #8   27. mar 2017 Hun viser dog ingen tegn på smerte eller utilpashed?
    Mht foder er hun meget kræsen - hun vil kun have en bestemt slags! Andet spiser hun simpelthen ikke ..


  • #9   27. mar 2017 Det også måske en overdrivelse - så galt er det jo heller ikke!
    Men hun har en mindre fedtet pels og fælder..
    Vi børster hende regelmæssigt og hun får det samme foder grundet, som skrevet oven over, hun er mega kræsen og vi har forsøgt at give hende forskelligt ..
    hvis hun skulle have en foder der er god for pelsen, hvilken kan i så anbefale ??


  • #10   27. mar 2017 Katte viser ikke smerte, det kan jeg skrive under på, jeg har to katte med FORL/TR en slem tandsygdom, og de har på intet tidspunkt vist at de havde ondt, heller ikke når de var ny opereret smiley
    Det eneste tegn der var på, at min datters kat var død syg, var at den var snavset, der var tørre sorte skorper ved næse og øjen, og i mundvigene, og pelsen var lidt pjusket, det var alt, han spiste og drak som sædvanligt, og legede, havde taget smut tur på opgangen, og styrtede op og ned ad trapperne, hun havde fået tid til om mandagen til et tjek på min opfordring, lørdag måtte han akut til dyrlæge og blev aflivet med ødelagte nyre.
    Jeg syntes din kat på 14 år har fortjent en tur til dyrlægen, meget kan klares med en blodprofil.


  • #11   27. mar 2017 Pels der er fedtet, pels der fælder meget. Det lyder nærmere, som om du har et problem med det foder, hun får. Dårligt foder - dårlig pels.

  • #12   27. mar 2017 Kan man bare bestille sådan en tid til blodprøve hos dyrelægen? Og nogen der ved hvad det ca koster?

  • #13   27. mar 2017 Ja selvfølgelig kan du bestille tid du er jo bekymret for din kat, og stol på at når du ser en ændring, så er den der.
    Prisen vil nok være mellem 500 og 1000kr for det er en konsultation med helbreds tjek + blodprøve og undersøgelse af den,, den endelige pris kan variere alt efter hvor i landet du bor og hvilken dyrlæge.
    Her i Århus er en konsultation ca 600kr og der til kommer så blodprøve, lab undersøgelse, nogle dyrlæger kan undersøge det meste selv, andre må sende blodprøven ud af huset.
    Hvornår har hun sidst været til tjek ved dyrlægen, det er jo ca samme pris, bortset fra at hun ikke skal vaccineres.


  • #15   27. mar 2017 Hun er slet ikke stiv i kroppen. Hun vasker sig selv rigtig ofte uden problemer - vi snakker endda om at hun er en meget selvsikker dame der elsker at gøre sig selv lækker hahah! Intet besvær med at hoppe eller noget heller - kravler noglegange i træer osv!


Kommentér på:
MEGET beskidt kat

Annonce