{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Tøstrup - indsamlingsforslag {{forumTopicSubject}}

Ok, der har den seneste tid huseret en hel del debat om Tøstrup Kattehjem herinde.

Folk undrer sig over økonomien.

Nu er det jo en forening der hjælper katte i nød. Katte er vores kæledyr og vi vil det bedste for dette dyr.

Der ER blevet foreslået ting som kunne MINDSKE deres udgifter.... (som jeg læser det ihvertfald)

Så jeg har tænkt og tænkt..... PÅ ANDRE INDSAMLINGSMETODER.....

Lad os antage at alt er iorden lovmæssigt set (hvad det forhåbenligt også er) ...., hvilke indsamlingsmetoder ville I foreslå Tøstrup at tage i brug, således at de slipper for at skulle oprette indsamlinger hver måned. Der hersker ingen tvivl om at de opslag IKKE virker efter hensigten eftersom de deler nationen i to dele ..... med kraftig hældning til "den gale side" (forstå mig ret). MANGE tænder af på de donations-opslag.

Fyr løs




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tøstrup - indsamlingsforslag
  • #1   23. apr 2017 Ja se:
    Netop inspireret af en forening der har lavet en app hvor man kan det ene og det andet - bl.a. give stjerner hver gang man har husket at tage sine piller!
    Disse stjerner veksles så til penge - 7 øre pr. stjerne, de samarbejder med et firma jeg ikke lige kan huske hvad hedder....
    Man kunne forestille sig en lignende app der kunne belønne kattene med stjerner/penge ved at registrere en stjerne hver gang der eks. var blevet tømt kattebakker eller spist.
    Mange bække små...


  • guffe
    guffe Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Svar: 2
    #2   23. apr 2017 Nu er det jo sådanne at alle dyreværn har brug for støtte fra privat som fonde m.v.

    Forskællen i hvordan man bedre om støtte er forskælling fra værn til værn.

    Nogle vælger at gøre det i "skjul" og bruger stor summer at penge (flere cifret) på at ringe rundt til folk som bliver forstyret i tide og utide, andre vælger at gøre åben og lave indsamlinger på deres hjemmeside/fb, andre på andre måder.

    Men vi kommer ikke uden om at alle sammen har brug for penge / støtte.

    Men kommer der et gylden æg op, så tager de nok gerne i mod den.


  • #3   23. apr 2017 På hjemmesiden sælges merchandise. Men man skal enten bestille via mail eller telefon. Det besværliggører processen og kan få nogen til at springe fra.

    Opstilling af en webshop - og den behøver slet ikke være dyr og farlig fin. Webshoppen skal selvfølgelig give mulighed for betaling med kreditkort.

    Der ud over: en udvidelse af varesortiment så der også feks. Sælges karter, stålkamme, shampoo .

    Evt. Portofri over et givent beløb


  • #4   23. apr 2017 Ved ikke hvilke firmaer de har en aftale med, men kan oplyse at feks MaxiZoo sponsorer dyreværn med feks overskudsfoder, mv

  • #5   23. apr 2017 Lena jeg ved at Tøstrup allerede har aftale med Maxi Zoo, men ellers rigtig gode forslag.

  • #6   23. apr 2017 Jeg ved at nogle foreninger har donationer og medlemskab i deres varesortiment i webshop. Man opretter som kunde en profil - om man vil det, trykker evt på en vidst antal år medlemskab og "køb"

  • #7   24. apr 2017 God ide med opdatering af deres webshop så man nemt kan bestille og betale med kort uden alt det andet bøvl. Jeg var inde og ville gerne ha købt flere ting men forlod siden igen da det skulle gå over mail eller telefon. Det er måske lidt dovent.

  • #10   24. apr 2017 Sandy skriv til Tøstrup vi ka IK svarer på de spørgsmål

  • #12   24. apr 2017 Er DU admin Lonnie?

  • #14   24. apr 2017 Og????

  • #17   24. apr 2017 Tøstrup skriver følgende... TROR LIGE VI MÅ PRÆCISERE:det er ikke en aktie som i køber ligesom i et aktieselskab, det er som der står på aktien en hjælp til sikkerhedsstillelse for vores kassekredit, når vi vinder ti millioner kan i vælge at få dem tilbage:)
    De bliver kun rørt hvis vi ikke kan fortsætte driften engang, vi kunne også have kaldt det er kattebevis. Vigtig i læser teksten på aktien??

    Kære kattevenner og støtter:)
    så er den nye katteaktie klar.
    Den mindste aktie er 200kr. Man indbetaler det beløb der købes aktier for til konto 7300 1131165 Djurslands bank. MED NAVN,ADRESSE,tlfnr. evt.MAIL ADRESSE som tekst. Når beløbet er indbetalt udstedes og tilsendes en aktie til den der tegner sig. Hvis der er spørgsmål så sig endelig til Ring eller skriv:) tusind tak for jeres støtte.pas på jer og jeres dyr derude??????


  • #18   24. apr 2017 Forresten så vil jeg bede Sandy om at forholde sig til det emnet i tråden drejer sig om ellers må du oprette en ny tråd

  • guffe
    guffe Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Svar: 2
    #25   24. apr 2017 Det er da utroligt... Der er en der har lavet en tråd hvor der bliver efterlyst forslag til hvordan man evt. Kan være med til hjælp.

    Men som alle andre tråde er der enkele der skal vende det om til en negativ tone samt lede tråden ind på et andet spor. Hvorfor kan man ikke holde en tråd i sammen spor.

    Hvor i ligger forskellen på at de små laver forslag/ider til at sikker sin fremtid, frem for de store som oven i købet har et stort forspring i det de har nået at lave en egen kapital.

    Hvordan man tillade de store at bruge store summer af penge på at ringe til folk, penge som kunne bruges på at hjælp dyr i nød.
    Frem for de små som rent fraktisk finder en måde hvor man ikke skal bruge penge til andet end det som de skal bruges til.

    Jeg ved godt der er nogle som påstår noget andet men der er ikke kommet en bevis på noget endnu.
    Kald mig blåøjet eller ej. Men jeg tror på at dyren rent faktisk bliver hjulpet, hos de små.
    Tror også mere på de små det de nok hare mere tid end de stor.

    Kan ud fra div. Regnskaber tyde der bliver brugt 6 cifret beløb til at ringe rundt, det er rigtig mange penge.


Kommentér på:
Tøstrup - indsamlingsforslag

Annonce