{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.759 visninger | Oprettet:

Milo på vandløbebånd {{forumTopicSubject}}

Hej KG

Jeg lovede jo at smide en opdatering når Milo har været på vandløbebåndet hos min dyrlæge smiley Vi er nu kommet hjem og ud over jeg fik en klø igennem brystet og dyrlægen fik en klø i armen, kom vi godt igennem det, og vi skal på endnu en prøvetur på onsdag hvor det endeligt bliver besluttet om vi skal blive ved eller ej smiley

Han har klarede det super godt, han tog vandet super godt, det var ikke der hans problem lå overhovedet, hans problem og der hvor han blev usikker var da båndet begyndte at bevæge sig, det var han ikke helt sikker på. Men jeg har uploaded 2 videoer her til KG hvor i kan se ham gå på båndet hvilket er her:
http://www.kattegalleri.dk/video/diverse-kat/11895-milo_paa_loebebaandet
http://www.kattegalleri.dk/video/diverse-kat/11896-milo_paa_loebebaandet_2

Hende der hjalp med båndet, var oven ud tilfreds med hvordan han tog det, hun sagde at han gik bedre på båndet end nogen hunde gør når de går på båndet første gang. Hvilket jeg er utrolig glad for at høre. Hun var helt vildt tilfreds med ham, men vi får en prøvetur igen på onsdag for at se om han kan klare det. Men det var spændende at se ham på båndet og se hvad han sagde til det, og jeg har selv været helt vildt spændt og nervøs for det, lidt ligesom hvis man skulle op til en eksamen eller noget i den stil smiley

Alt i alt er jeg godt tilfreds med det, og ud over den klø jeg fik i brystet, skete der ikke noget han tog det så fint. Men mit sår holder jeg øje med, og jeg skal alligevel til lægen på torsdag så hvis det ikke bliver værre end det er nu ber jeg lige kort lægen på torsdag om at se på det for en sikkerheds skyld smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Milo på vandløbebånd
Kommentér på:
Milo på vandløbebånd

Annonce