{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

Ferie pasning af katte. {{forumTopicSubject}}

Jeg bor i Esbjerg, 6700.
Jeg har på facebook prøvet, at oprette en tjeneste, men uden response...

https://www.facebook.com/Kattesitteren-i-Esbjerg-255544274624511/?ref=page_internal

Jeg kommer og passer din kat i dit hjem, ordner kattetoilet, sørger for rent vand og mad. Snakker med katten og sørger for at den ikke keder sig for meget. Dit grus og katte foder, min kærlighed til katte
Prisen snakker vi om.

Kommentarer på:  Ferie pasning af katte.
  • #2   8. maj Dit tilbud er nu ikke relevant for mig. Men vil lige knytte en kommentar eller to alligevel.
    Først så syntes jeg dit tilbud hører hjemme i marked og ikke i forum, men det er en bagatel

Dernæst vil jeg blot ytre at det som katteejer ville være meget grænseoverskridende at lukke mit hjem op for en for mig og min kat totalt fremmed person, jeg har ingen garanti for at min kat bliver passet som jeg ønsker, eller i det hele taget passet, samtidig ved jeg egentligt heller ikke om mit hjem er totalt ribbet når jeg kommer retur.
    Jeg siger på ingen måde at du er uærlig, det er sådan generelt.
    Jeg er nok ikke en person der har særligt meget tillid til andre, jeg har sågar afslået min nabos tilbud om at passe mine katte og anvender i stedet for en veninde de som bor 20 km væk, for hende har jeg tillid til og jeg ved hun forstår at passe mine katte, ikke at min nabo ikke er sød og hun har såmænd også selv dyr som hun passer rigtig godt på, men hun er ikke en katteperson, så da min ene kat er lidt speciel så har jeg ikke tillid nok til at lade hende se efter kattene selv om det blot er en forlænget weekend vi er væk.

Nå men det var blot en kommentar,og det eneste du skal bruge den til er til evt at give dig en forklaring på hvorfor folk måske ikke henvender sig og springe her på dit tilbud det er klart en tillidssag i mine øjne.

• #3   8. maj Sikke da en negativ person du er. Du anklager mig faktisk for at være uærlig, skam dig.
    Du kender mig ikke, så lad være med at udtale dig om mig. Tag mit tilbud om pasning som det er skrevet.
    Jeg er lige så ærlig som de der driver katte pensioner, jeg har bare ikke pladsen til det her midt i byen.
    Kender et ordsprog :
    Har du ikke noget godt at sige, så ti stille.
    Du har med dit indlæg allerede sået tvivl om min person, tak for det.

• #5   8. maj Kære Kobolt jeg skrev netop at min kommentar ikke handlede om hvilken person du er, men at det var generelt for mig grænseoverskridende at lukke en totalt fremmed person ind i mit hjem når jeg ikke er hjemme, jeg kender dig ikke og jeg formoder ikke du er uærlig når du opretter sådan et emne.
    Min kommentar var ikke for at være negativ, men i dagens Danmark hvor alt foregår syntes jeg man skal passe på hvem man lukker ind og som person der bliver lukket ind i et fremmede hjem med gode hensigter skal man også tænke sig godt om, for man kan nemt blive beskyldt for noget man ikke har gjort, så den fungere sådan set begge veje.

Jo jeg kender godt talemåden at hvis man intet godt har at sige så skal man tie.
    Men jeg har ikke i sinde at tie, og at du opfatter min kommentar som negativ må stå for egen regning, for jeg udtaler mig udelukkende om mig som person, hvad andre gør må de om, men syntes blot man skal tænke sig rigtig godt om, begge parter vel at mærke. Jeg syntes dit tilbud er fint, som jeg også skriver og udtaler mig overhovedet ikke om din person, så læs hvad der står og ikke hvad du tror står.

Lillian C.. Undskyld jeg kan på ingen måde se at jeg er uhøflig og at både du og Kobolt opfatter mig negativ ja det må stå for egen regning, for jeg udtaler mig udelukkende om hvordan jeg selv vild have det, jeg siger på i tet tidspunkt at alle skal holde sig væk, jeg skriver oveni at det er et fint tilbud.
    Jeg kan jo ikke undre mig over at du ikke har mødt en skeptisk person som mig før, for alle der henvender sig til dig ønsker jo at gøre brug af din service.
    Og tro mig min veninde hjælper mig gladeligt hver eneste gang, og hvis hun ikke gjorde så tog jeg ingen steder, eller også i aller yderste tilfælde så ville en kattepension komme på bordet, men nu har jeg rigtig mange venner og familiemedlemmer som altid er klar til at passe rigtig godt på mine katte hvis jeg har brug for det.

Hav en rigtig god dag og held og lykke med jeres projekter, der er sikkert rigtig mange der kan bruge jeres ydelser og godt for dem og jer

• #6   8. maj Jeg syntes det er fint initiativ du tager, men det kan være svært at komme igang, mange og også jeg vil føle det som en overvindelse, at åbne hjemmet for en jeg ikke kender.
    Jeg er så heldig, at min søster vil komme en gang om dagen, og ordne det vigtigste + nusse med kattene, og så har jeg en nabo pige som vil komme en gang om dagen også, for at hygge om kattene og give dem en time i haven.
    Jeg håber du får dit lille firma igang, al start er jo vanskelig, men det du først og fremmest skal sikre, er et tillidsforhold til dem du skal passe katte for, og det er jo tit svært at finde nogen til den opgave.

• #7   9. maj Jeg læser ikke Heidis kommentar som negativ, men må da sige at du selv (ts) får bekendt kulør her med dit negative Come back :-\ det synes jeg er ærgerligt, da dit tilbud er meget aktuelt og mange sikkert vil gøre brug af det. Jeg vil ikke, da jeg hører til 'i den anden ende' af landet. Har selv haft kontakt til tilsvarende folk i min ende og det er virkelig et tillidsfolk spørgsmål. Jeg har selv valgt det fra, da jeg ikke følte mig tryg ved personen.

• #8   9. maj Hej og god dag til jer
    Jeg har haft kat i 15 år, har aldrig været ondsindet mod dyr. Jeg har ikke gjort noget aktivt for at fremme kattesitteren, da jeg ikke er helt klar over om jeg må for kommunen, da jeg er fleksjobber og det startede bare som en god ide for at kunne hjælpe en eller et par stykker med pasning. Jeg ville i samme ombæring vande blomster og tømme postkasse. Jeg har en helt blank straffe attest og har aldrig lavet noget ulovligt. Jeg vil til en hver tid, kunne fremvise en opdateret pletfri straffeattest, til eventuelle kunder.
    Hvis det er noget man sætter pris på, er der jo altid en mulighed for en skriftlig aftale om pasnings forløb.

Når man i en kommentar til mit indlæg, nævner ting som :
    "Dernæst vil jeg blot ytre at det som katteejer ville være meget grænseoverskridende at lukke mit hjem op for en for mig og min kat totalt fremmed person, jeg har ingen garanti for at min kat bliver passet som jeg ønsker, eller i det hele taget passet, samtidig ved jeg egentligt heller ikke om mit hjem er totalt ribbet når jeg kommer retur. "

Hvis det ikke er negativt, så ved jeg ikke hvad der er. Du skriver det som om jeg kun er ude på, at stjæle dit arvesølv og "skide" på katten.
    Igen kan jeg kun sige, SKAM DIG.

• #9   9. maj Heidi skriver ikke at hun tror du er ond eller dårlig kattepasser. Hun skriver at hendes tillid til folk ligger på et meget lille sted (da de ting kan forekomme) og at hun derfor ikke ville gøre brug af sådan et tilbud.

• #10   9. maj Jeg skammer mig ikke, for jeg har på ingen måde skrevet om dig som person, men om min bekymring generelt, hvilket jeg også gjorde klart, at min kommentar ikke var direkte til dig men generelt "citat: Jeg siger på ingen måde at du er uærlig, det er sådan generelt "
    Du vælger at opfatte det negativt, det kan jeg ikke ændre og jeg stopper her og ønsker dig held og lykke med dit projekt, der er sikkert nogen der kan bruge dine ydelser og så er det jo dejligt du kan og vil hjælpe.

Kommentér på:
Ferie pasning af katte.