{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
295 visninger | Oprettet:

Selv rensende kattebakke - Hvad synes i? Fordele / ulemper, {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Da jeg snart bliver en lykkelig ejer af en killing, (8. juli for at være præcist) bruger jeg min tid på undersøge kattemarked, for must have produkter,

Jeg er for nyligt faldet over et meget interessant produkt;

https://www.catfooddispensersreviews.com/litter-robot-iii-open-air-review/

Hvad synes i?

https://www.litter-robot.com/international.html
http://www.robotshop.com/blog/en/litter-robot-open-air-now-available-robotshop-17163
https://www.robotshopen.se/produkt/litter-robot-iii-open-air-kattlada/#
Update: The Litter-Robot Open Air is now available in Europe and United Kingdom at RobotShop!
.

De er for nyligt begyndt at levere det til EU. (sender det fra Frankrig)

Lad mig høre fra jer,

vh dj.

Kommentarer på:  Selv rensende kattebakke - Hvad synes i? Fordele / ulemper,
  • #1   9. maj Well... hvis man ikke gider selv så det vel fint nok... smag og behag. foretrækker nu personligt at gøre det selv.

• #2   9. maj ja, det tænker jeg også, men hvis man går hen og tror, at det bare fungere som det skal, hvilket ikke er tilfældet med al elektronik, så er man naiv.

Man skal desuden heller ikke glemme, at der er "vedligehold" med sådan en maskine.

Kan se at det bliver ca. 4500 kr for sådan en, og for at "hive sig selv hjem", skal den nok holde en kattealder.

Kunne være spændene, at se den live.

• #3   9. maj Jeg ser intet problem i at gøre det selv det tager 5 min.

• #4   9. maj Hahahahaha Der står at når katten har brugt monstrummet, så tælles der ned i 7 minutter og så begynder den at rotere og rense.....så har man sgu forhåbentligt ikke en kat mere, der går derind og stiller sig til at skide når der er gået 6 minutter og 45 sekunder, hahahahaha...Den bliver da skræmt fra at bruge bakken for tid og evighed hvis det begynder at dreje rundt!!

Nej, helt ærligt...sådan noget som den der "kattebakke", det er ikke lavet fordi det skal være nemt....det er lavet fordi nogen kan og så for at tjene penge.

Mit bud er, at tømning og rensning af det skrummel, er mere omfattende end at tømme en almindelig kattebakke for klumper et par gange om dagen.

• #5   9. maj Jeg tænker også de fleste katte ville blive bange for sådan en bakke, det er ikke noget jeg ville invistere penge eller tid i

• #6   9. maj Det er vist ikke lige sådan en jeg kategorisere som "must have" det er vist mere unødvendigt og mere arbejde end man forventer, jeg tænker den kan blive ret klam særligt hvis katten skulle gå hen og få splatmave
    Og nu havde jeg godt nok ikke lyden tændt da jeg så videoen, men mine katte bliver bange for håndstøvsugeren, så tænker mine ikke lige kunne overtales til at benytte den. Og det med de 7 minutter der tænker jeg min den yngste kunne nemt risikere at blive fanget der, for hun kan godt finde på at gå i bakken for at lave det ene og gå igen for kort efter at.
    Vende tilbage og gøre det andet

• #7   9. maj Jeg så nogle film med sådan nogen på you tube, jeg vil anbefale dig, at gøre det samme, så du ikke kun skal tage mit ord for gode vare,,, selvfølgelig skal det ikke være salgsvideoer men jeg har set en hvor manden skulle gøre den rent, han havde flere modeller, og som han sagde, de havde alle den fejl, at man skulle gøre hele tromlen rent for lort jævnlig, ikke kun inden i( der var den renest) men også udenpå, for hvis man ikke fjernede indholdet i skuffen tit nok, blev det tværet ud over hele tromlen.

• #8   9. maj Genial tanke.... En dims der automatisk gør det jeg ikke gider!

Men ak - har lige set videoen. De kan jo ikke engang få den kat der fungerer som model til at benytte monstrumnet. Det ser ud som om de har lagt noget der dufter interessant derind. Og den ved dårligt om den tør blive derinde længe nok til at dufte til det. Hvordan skal vi andre så få vores små englebasser ind i den tromle?

Desuden tænker jeg, at katte normalt ikke kommer i kontakt med gruset på andet end poterne. Her vil der efter et par omgange med tromlen sidde ækle bakterier (og unævnelige rester) overalt inde i den tromle . Føj, siger jeg bare - og jeg er ellers doven nok til at overveje den slags

• #9   9. maj Det er ikke noget jeg vil give penge for.
    Kan faktisk lige se Felis´scenarie herhjemme, for de vender næsten altid tilbage for at lave "det næste".
    Jeg foretrækker en ganske almindelig bakke, en affaldspose samt grusske, så kan jeg klare mig
    I øvrigt er det jo også sådan (det er det i hvert fald her) at man skal tisse i den ene bakke og sk*** i den anden... altså skulle jeg have 2 af disse "geniale" robotter

• #10   9. maj Hahaha. Ja måske. Men når katten går ind i den for anden gang og der ikke er gået 7 minutter. Så starter den selvfølgelig ikke. Hvis man skal tro producenten. Da den bemærker at der er besøg. Der siges også at man skal skifte al kattegrus hver 2-3uge.
    Er der nogen der har den video hvor de gøre hele maskinen rent?

• #11   9. maj

• #12   9. maj

• #13   9. maj

• #14   10. maj Ud over hvad andre har skrevet, så vil jeg lige tilføje, at med sådan et monstrum, så har du ikke selv muligheden for at se hvordan din kats afføring ser ud. Ofte kan en ændring i afføringen afsløre at noget er galt, f.eks. hvis den bliver løsere eller mere fast..

• #15   10. maj Jeg turde ikke have en elektrisk kattebakke, men jeg har denne her (ikke den farve ) og den er dejlig nem at tømme. Den har så også en god stor plan overflade ovenpå, her har vi en lav papkasse liggende, så den ene kat kan ligge der og snue : )

• #16   10. maj A.P: Ja, denne har også vundet ret mange priser, som litter robot 3 open air, og den koster heller ikke ret meget.

• #17   10. maj Et billede fra en video hvor de sammenligner 2 robotter, det er sådan de ser ud inden i.

• #18   10. maj Har du et link til videoen? Spørgsmålet er om dette billedet er efter et års forbrug uden rengøring? De anbefaler at man tager det indvendig af og vasker det, hver 6-8mdr og skifter kattegrus en gang hver 1 mdr. Som man eller gør med en almindelig kattebakke.

• #19   10. maj

Tror jeg fandt det igen, det var jo under et af de link du selv har lagt ind, men jeg skulle på youtube for at kopiere link.

Kommentér på:
Selv rensende kattebakke - Hvad synes i? Fordele / ulemper,