{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Mette M
Mette M
Tilmeldt:
15. dec 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Min elskede "Felix" er nu væk på 4 dag ??? {{forumTopicSubject}}

smiley HJÆLP

Vores elskede 1/2 Maine Coon kat på 1 år. Er forsvundet fra Videbæk nær Herning. Han er extrem kælen, og har haft det som blommen i et æg. Han plejede ikke at ville udenfor, men han var som regel lige ude og snuse ved vor have, og kom så ind igen !

Han spiste godt, og er/var den mest charmerende kat vi har oplevet nogensinde. Desværre var han ikke bleven kastreret endnu, og hans Mor Rosa var efter ham, plus at hun ned kom med killinger 2 dage før han luskede ud af vinduet, og er ikke bleven set igen ! Nogen der skulle have en ide, eller skulle have set ham, vil vi meget gerne høre nærmere. Der er naturligvis en dusør til det gode mennesker der finder ham


Venlig hilsen
Mette og Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min elskede "Felix" er nu væk på 4 dag ???
  • #1   15. maj 2017 Heller ikk chippet?

  • #2   15. maj 2017 Han er på hunkattesjov.

  • #3   15. maj 2017 En hankat der er kønsmoden og fertil kan gå op til 5 km for at finde en hunkat at parre sig med. Han kan være væk i flere uger før han lyster er blevet styret og atter vender hjem, hvis han er under 1 år så kan han desværre risikere at fare vild på vejen, men som regel finder han hjem når han har parret sig.
    En hunkat som er fertil vil meget ofte jage sin fertile hankillinger væk når han bliver kønsmoden, det er ren instinkt for at han ikke skal parre sig med hende og dermed indavlet. Hvis hun oveni har killinger så er hun endnu mere aggressiv overfor at jage hankillinger væk, da det ikke er unormalt at fertile hankatte slår killinger ihjel som de ikke er far til, det gør de for at hunkatten atter skal komme i løbetid så de kan parre sig med hende og få han killinger.

    Dette er blot info til hvorfor dine katte har ageret som de har, jeg håber han dukker op igen når han har fået udlevet sine lyster.


  • Mette M
    Mette M Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   16. maj 2017 Kære Alle.
    Tak for de gode svar, og råd. Tak for det smiley Vi skal til at hænge "poster" op, og vi har gennemsøgt alle steder i nær området. Så vi håber at meget at han dukker op.
    Knus til alle katte og katte-elskere herinde smiley
    Mette M. Sprogøe


Kommentér på:
Min elskede "Felix" er nu væk på 4 dag ???

Annonce