{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder
  • #1   17. maj 2017 Som udgangspunkt skal den fortsætte på det foder den får nu. Hvis du så synes at det ikke er godt nok, af den ene eller anden årsag, kan du senere skifte, forsigtigt og over længere tid. Herhjemme fodrer jeg hovedsageligt med kornfrit foder, for det føler jeg er bedst. Der er dog også royal canin calm i blandingen, trods korn.

  • #2   17. maj 2017 Som N9nna nævner så må du ikke skifte foder fra det ene øjeblik til det andet, fortsætte med det foder den får nu og skift så langsomt over 3-4 uger når katten er faldet til hos dig, ellers risikere du en kat med splatmave.
    Her bliver der fodret med blandinger og hver kat får sin blanding da de har forskellige behov. Tøsen på 10 år har en del helbredsmæssige udfordringer og får en blanding af Hills M/D og Virbac Uroligy. Smilla får en blanding G af Royal canin steriliced og Select gold skin & hair, det fungere hun rigtig godt på, begge katte får dåsemad hver eneste aften og det er dåsemad uden korn og sukker, jeg går ikke op i om der er korn i tørfodret.


  • #4   17. maj 2017 De andre har sagt det meste, men jeg har en tilføjelse,,, fortsæt mindst en månede med det foder den får nu, for flytning og foderskift på en gang er ikke godt.
    Sørg for at katten er faldet rigtigt godt til hos dig, inden du ændre på kosten.
    Hvis du vil gøre noget særligt for den, så giv vådkost til den, hvis den ikke har prøvet det før, så start med små portioner.


Kommentér på:
Foder

Annonce