{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
164 visninger | Oprettet:

Mille giver mig grå hår! Syg?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Som jeg før har nævnt i mine indlæg om Mille er hun snart blevet tjekket i hoved og røv!

Mille er en kat der ofte går rundt herhjemme og miaver højlydt, og jeg prøver så vist muligt og virke imødekommende når hun miaver og har efterhånden lært de forskellige miave lyde hvad de betyder på Mille sprog (spøg til side)

Jeg ligger en video ind af hende som jeg optog for lidt siden..

Baggrunden for denne video er at Mille har gået lidt rundt bla gået lidt ude i haven og kommet ind og er blevet kælet for , hun begynder så og miave ret kraftigt og højlydt , hvor jeg tænker at jeg vil tage hende med ovenpå og lige se om hun vil i Bakken , jeg skraber lidt med skovlen og hun sætter sig op og skraber og tisser en tår og så går vi ned i stuen igen .. Mille falder lidt til ro og vi hører hun går udenfor via katte lemmen men hun kommer ind igen via døren, hurtigt efter, os stille og roligt , dog kan vi se at hun puster HELT vildt , og hun ligger sig ned og rejser sig lidt gentagne gange , som om hun ikke kan finde ro, så ser vi at hendes hjerte (tror jeg det er ?) pumper helt vildt , og hun ligger bare på gulvet og vender og drejer sig , og vi er ret bekymret faktisk .. derfor vælger jeg og optage videoen , os fordi hun bare ligger sig fladt ned , jeg forsøger og kæle for hende og få hende beroliget men hun kan ikke rigtig finde ro.. hun puster stadigvæk ... så meget at hele hendes krop ikke kan ligge stille (værre end på videoen).. og hun bliver os træt kan man se (hun gaber faktisk os på videoen )...

Jeg kan huske at jeg har lagt en video op nogle dage efter vi fik hende hjem tilbage sidste år med noget tilsvarende hvor jeg var bekymret for at hun havde veer /killinger...
Hvilket hun ikke var og nu kan hun ikke være det ...

Men hvad dælen kan der være med hende ?
Kan det være dårligt hjerte hun har ?

Hun har haft lidt hård mave , og sidst jeg skrev indlæg om hende var hun hos dyrlægen til overnatning for urinvejs problemer og ALT så fint ud.. hun havde dog fyldte anal kirtler som blev tømt .. men urinvejs infektioner er det heldigvis ikke ..

Men jeg er alligevel lidt bekymret

Vi har valgt og lukke kattelemmen fordi vi den sidste uge /14 dage kun har set hende tisse indenfor ... og selvfølgelig (eller det kan en kat vel ikke ?) holde sig med afføring i 14 dage vel ? Så jeg håber ved og holde hende inde evt til lørdag at hun vil komme af med noget .. jeg vil have det så skidt med hvis hun udenfor forsøger og komme af med afføring og hun så ikke kan og jeg ikke har kunne se det..

Jeg har bare brug for at se hende skide indenfor ..
Jeg er begyndt med katte malt idag da jeg synes hendes mave er hård når hun ligger ned (men ikke når hun står op) og jeg har fået afvide at katte malt vil kunne aktivere hendes tarme hvis der skulle være noget galt der .. plus at er der ikke noget galt med hendes mave så skader katte malt hende ikke og få det ..

Udover disse ting drikker og spiser hun som hun plejer

Håber i vil se videoen og evt et godt råd

Kommentarer på:  Mille giver mig grå hår! Syg??
Kommentér på:
Mille giver mig grå hår! Syg??