{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
130 visninger | Oprettet:

Freddies beklagelser.... {{forumTopicSubject}}

AV! Knurre, hvæse, jage - ja hvad gør man ikke for at slippe af med smerter???

Han er kommet ind i en ond spiral og i dag skal han til laserbehandling.
Han går også til kiropraktor og får specialfoder med glucosamin.

Er der nogen af jer der har erfaringer med guldindplantater eller noget andet som ikke er farligt?

Diagnose HD og han skal til dyrlægen (ham jeg plejer at bruge) om en uge, før kunne jeg ikke få en tid.

Freddie efterlyser gode råd - at tæske Lucas er ikke effektivt nok!

Kommentarer på:  Freddies beklagelser....
  • #1   19. maj hvad med en varmepude? jeg bruger det til en af mine når hun har knæproblemer (menisken). det kræver dog lidt tilvænning. men når katten ser det gode i det at man ligger på den, så kan det godt lade sig gøre. min kommer selv når hun trænger til den.
    jeg bruger den ca 10-15 min 2-3 gange om dagen, og det virker godt på smerter

har en med gigt som har fået et rigtig godt med canosan
    http://www.netdyrlaege.dk/kat/kosttilskud-kat/led-kat/canosan-til-kat-netdyrlaege
    han har tidligere været på mobility foder, men lige pludselig virkede det ikke mere. men det gør canosanen. det sidste år har han ikke haft nogle dage med smerter.
    kan ikke lide at bruge smerterstillende for meget

men om de virker på HD det ved jeg desværre ikke.

• #2   19. maj Problemet med Canosan / Flexadin er, at der kom en dag hvor "Herren" aldrig mere skulle spise kosttilskud. Efter en pause spiser han det nu on/off, men det er jo ikke godt nok. Hills J/D var absolut no-go!

Jeg har prøvet med en varmepude, men det ville han slet ikke. En elektriker fortalte mig, at der faktisk kunne være nogle højfrekvente lyde i den som den ikke kunne lide.

Nu slipper han for Metacam i aften, nu er det jo lindret med laser.
    Nu må vi så se hvad dyrlægen siger på fredag. Jeg tror at det ender med Cartrofen, men det bliver hans afgørelse.

Kommentér på:
Freddies beklagelser....