{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Ødelægger tapet {{forumTopicSubject}}

Puha .. kommer hjem til kattene i dag og opdager, at der er endnu et sted i den "nye" lejlighed, hvor tapetet er blevet flået af smiley

Synderen er helt sikkert Zoe, da Felix i de 8 år jeg har haft ham, aldrig har gjort sådan noget.

Jeg kan næsten ikke overskue, hvis hun skal til at lave sådan nogle ting fremadrettet ... allerede nu er der flere steder, hvor der mangler tapet - og flere steder hvor det decideret ser ud, som om der er blevet hvæsset kløer op ad væggen smiley

Hvad kan man gøre for at stoppe denne dumme adfærd? Hun virker jo ikke til at kede sig - leger både med hankatten og er god til at underholde sig selv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ødelægger tapet
  • #1   20. jun 2017 Vær efter dem og jag dem væk når det er. Vi har haft samme problem - dog i glasvæv. Det hjalp at male det, hvis det ikke allerede er det. Og flere kradseartikler og andre beskæftigelser hjalp også.

  • #2   20. jun 2017 Hun gør det aldrig, når jeg ser på smiley

    Mht til kradseartikler, har de faktisk allerede 3 inde i stuen, hvor det alle gangene har været, med tapetet.
    Hun bruger også disse flittigt.


  • #3   20. jun 2017 Hvad med nogle ting de kan kravle ind i og så ryk lidt rundt på det hele engang imellem smiley min den lille er helt tosset med at kravle ind i ting, om så det er poser eller kasser. Alt kan gå.

  • #4   20. jun 2017 hvis det er nogenlunde samme sted, så sæt et kradsetræ foran, og så flyt det efterbånden som hun lærer at bruge det fremfor væggen

    kender det dog for godt. min kalle er først nu begyndt at lade væggene være. han har dog kun haft gang i vores tapet i gangen ovenpå. her har jeg dog gjort det at jeg har malet det over hver gang jeg har haft tid. det har dog ikke gjort at han har ladet det være.
    det eneste som faktisk har virket her i huset er længere tid ude om aftenen, sådan at han er meget træt og går i seng. han gjorede det nemlig kun når vi skulle i seng.


  • Henrik O
    Henrik O Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
    #5   10. apr 2019 Kan man ikke smører et eller andet på??? Citronsaft eller hvad ved jeg?
    Har sammen problem?
    Nogen der ved om der er noget, katte ikke er specielt glæde for at lugte til??


  • #6   10. apr 2019 Ja, citronsaft er de ikke vilde med.
    Måske kan det virke at sætte et stykke staniol fast på væggen, hvor der bliver kradset, evt. bruge "lærerens tyggegumne/elefantsnot" til at få det til at sidde på væggen, så du ikke selv ødelægger, når det skal fjernes igen smiley ..... det er formentlig kun nødvendigt i en periode, imens flere kradsesteder både lodret og vandret etableres. Papkrads virker her, når der rigtig skal kradses igennem smiley og naturligvis kradsetræer, hvor stammen er høj nok til, at hun kan strække helt ud.


Kommentér på:
Ødelægger tapet

Annonce