{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flåt
  • #1   6. jul 2017 Vi bruger Bravecto til hunden, og det er godt nok effektivt. Før kom ham både hjem med flåter og lopper.

  • #2   6. jul 2017 Jeg har aldrig prøvet nogen af delene, da min datter havde hund havde den en flåt, en nabo fjernede den,,, lopper har min datter også haft, det er en af glæderne, når man flytter ind i en lejlighed, hvor der har været massivt med lopper.
    Den gang fik mine katte for første gang loppekur, og det blev til en syg kat smiley der efter fik de kun capstar når min datter havde hunden med, og den fik en capstar inden de tog hjemmefra , det var dyrlægens forslag, så min kat ikke skulle få allergi af behandlingen.
    Men jeg vil prøve det med klisterrullen, så de bliver fjernet inden de små sataner lander i min seng smiley


  • #3   6. jul 2017 Jamen det er jo en af glæderne ved at have hund, at den kan slæbe små sataner med hjem. Men Bravecto har vist sig yderst effektivt, og kattene kan ikke "komme til skade", når hunden får det.

    Før har vi altid brugt Bayvantic, som jo er yderst giftigt for katte. Vores tidligere hunde har været meget langhårede, så det ikke har været muligt for kattene at blive forgiftet.

    Ham vi har nu er imidlertid korthåret, og så tør jeg godt nok ikke give Bayvantic.

    Kattene får Advantage, som godt nok ikke tager flåter, men de færdes jo også kun indenfor. Jeg har desværre haft en kat, der ikke tålte Capstar, så det tør jeg ikke rigtig bruge længere.


Kommentér på:
Flåt

Annonce