{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

hvad man dog ikke hører... {{forumTopicSubject}}

jeg var i genbrugsbutik den anden dag her på langeland.
kommer til at snakke med en af dem i butikken - om katte selvfølgelig

hun fortæller mig at hun har en kat, og har så købt en løbegård. den står desværre ikke i forbindelse med huset, men hun tager katten frem og tilbage hver dag. løbegården er en færdiglavet. Med overdækning mm. så katten har ingen problemer med at være der.

men alligevel har hun haft besøg af lokalformanden fra DB her på langeland. De havde fået en klage over at hendes kat sad i løbegården.
det var jo ulovnligt..... ifølge ham

så nu ture hverken hun eller hendes veninde som også har løbegård, at bruge deres løbegård.

har I nogensinde hørt det?

har da selv arbejdet for kv i mange år, og har da selv haft løbegård i 20 år.og har aldrig hørt sådan noget vrævl.
her tænker damen på sin kat og så kommer der et gammel f.. og påstår at hun mishandler sin kat.
kender ikke lokalformanden her på langeland, men han skulle være en ældre herre. som nok burde gå på pension


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad man dog ikke hører...
  • #1   11. jul 2017 Det kommer måske an på løbegården? Ved du hvordan den ser ud? Nogle kunne jo være ubegavede nok til at købe en lille hvalpegård og tænke at det var fint....?

  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #2   11. jul 2017 Jeg tror altså også,at det har noget med hvor stor den løbegård er,jeg ville også finde det uhensigtsmæssigt,hvis nogen kunne finde på at stoppe en kat i en løbegård til kanin f.eks. smiley

  • #3   12. jul 2017 Ja min tanke var egentligt også, gad vide hvad det er for en løbegård, er det en til kaniner eventuelt, for så har han jo ret.
    Men er det en helt i orden en hvor katten har god plads til at bevæge sig på og komme op i højden, så er det jo vås og så ville jeg kontakte DB hovedkontor og maile et billede af løbegården og spørge hvad der skulle Være galt med denne, samt fortælle episoden med kredsformanden.


  • #4   12. jul 2017 det hun fortalt var at hun har købt en løbegård til katte.
    uden at hun kom mere ind på det, så tror jeg det er en af dem som sælger løbegårde på guloggratis. det er et firma som sælger løbegårde som færdig byg


  • #5   12. jul 2017 anmeldes gik på at katten var lukket ude i en transportkasse.

    transportkassen stod i løbegården så at katten skulle have et hyggested.


  • #6   12. jul 2017 smiley
    Lyder meget mystisk, var jeg hende ville jeg kontakte hovedkontoret for Dyrenesbeskyttelse med billeder og forklaring på hvordan tingene foregik og fortælle om anmeldelsen fra kredsformanden og høre hvordan den forklaring g hang sammen, jeg ville ikke udelukkende tage sådan en anmeldelse for gode varer hvis katten har det den skal bruge af ly og læ, vand og evt mad, samt katten har mulighed for at søge skygge hvis løbegård en står i sol samt at der er mulighed for katten kan underholde!de sig med at komme op i højden samt evt en sandkasse og noget grønt.


  • #7   12. jul 2017 Hvis det var en avls han, ville der være helt præcise krav til størrelse både på total m2 og læsted, og der vil en transportkasse ikke være nok.
    Problemet er vil hvis der er for små forhold og for lille "hus" når katten ikke frit kan gå ind i huset??
    Det er det eneste jeg kan forestille mig, kan være et problem, så hvis hun nu kunne lave en løbegang mellem løbegården og huset, vil det ikke være noget problem.


  • #8   12. jul 2017 Så længe ingen ved, hvor stor løbegårde er, og hvordan den ser ud, kan man kun gisne.

  • #9   13. jul 2017 jeg ved at der var et hus med i løbegården - altså ud over transportkassen

Kommentér på:
hvad man dog ikke hører...

Annonce