{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Afslutning med Milo {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Som lovet er der nu en opdatering på Milo, og en afsluning på vores ½ år forløb med Milo.

Vi er lige kommet hjem, både glade og fattige smiley

Dyrlægen var tilfreds med hvordan det så ud, og hvordan han så Milo gå rundt i rummet, han er virkelig kommet op og han har også haft tabt sig 1 kg siden februar så det hele er gået godt med ham nu.

Han sagde vi ikke længere skal komme på vandbåndet, og hvis vi skulle forsætte skulle det være for konditions træning og det vil jeg ikke udsætte Milo for, så vi stopper. Så jeg har idag betalt for tjekket og for vandbåndet, og jeg kom af med 3000 kr for det idag. Så alt i alt har hele dette kostet os omkring 6000 kr i dyrlæge regning på Milo på et ½ år.

Så nu håber vi ikke at vi skal ud til dyrlægen, før han skal derud og have hans næste vaccine. Vi får højst sandsynlig i næste uge en plan for hvor meget af hans mad han egentlig skal have, da hende der skulle lave planen har fri i denne uge nemlig, så den glæder vi os til at få hjem. Men ellers så siger vores dyrlæge vi skal være stolte af Milo og hans forløb og hvordan det er gået, og vi har ået nogen ting vi stadig skal gøre her hjemme, og på mandag kommer min mor, og så tager vi ud og køber nyt kradsetræ til Milo hvor vi kigger efter noget med flere etager på, som han nemt kan komme op på, så vi stadig skåner hans ben, da vi nok skal skåne hans bagpart der resten af hans liv smiley Men så er det rart vi har fået et gavekort til maxizoo smiley

Men vi er glade for at være afsluttet og håber vi ikke ser dem derude det næste lange stykke tid smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afslutning med Milo
Kommentér på:
Afslutning med Milo

Annonce