{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.630 visninger | Oprettet:

Danni S
Danni S
Tilmeldt:
26. jul 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Min kat har mistet en klo {{forumTopicSubject}}

Hej forum
Igår aftes kom min kat haltene ind og lavede blodspor på gulvet.
Jeg tror hun været oppe og slås med en han kat, for så hende tidligere på aften sidde og miave af en hankat.
hendes potte ser lidt hævet ud og hun vil helst ikke støtte på den idag .
Men når hun ikke går rundt se hun ikke ud til at have smerter og kan sagtens ligge og "spinde"
Bør jeg vente lidt med at tage hende til dyrlægen ?
Hun har fået diverse vaccinationer

Mvh Danni


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat har mistet en klo
  • #1   26. jul 2017 At en kat spinder betyder ikke, at den ikke har ondt. Jeg ville ringe og spørge dyrlægen, når nu det har været så slemt, at det blødte.

  • #2   26. jul 2017 Hvis kloen er revet ud, skal katten have antibiotika for at forhindre betændelse. Hun halter = hun har ondt.

  • #3   26. jul 2017 et godt råd
    fodbad - helst et par gange om dagen.

    jeg har gjort det flere gange. og har reddet katten fra en tur til dyrlæge med dette.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #4   26. jul 2017 Da min kat var killing, fik han på en mærkelig måde revet kloen væk, det blødte, så af sted til dyrlægen, hvor hun rensede det og vi fik antibiotika med for at forhindre betændelse.. smiley En kat spinder også hvis den har smerter, det er for at berolige den selv, så det kan man desværre ikke være sikker på om det er af velvære eller smerter. smiley

  • Danni S
    Danni S Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   26. jul 2017 fodbad med sæbespånder ?

  • Danni S
    Danni S Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   26. jul 2017 nej men min kat erikke glad for dyrlæger . men jeg kan godt se at hvis folk mener det er nødvendigt med antibiotika . så er det jo nok bedst at jeg for hende afsted .

    Synes bare mange gange at man ender med kun at få en snak med dyrlægen og regning på 500kr .


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #7   26. jul 2017 Den er hævet og katten har smerter, så af sted til dyrlægen, så din kat kan få antibiotika med for at forhindre betændelse.

  • Danni S
    Danni S Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   26. jul 2017 Jeg har fået en tid ved dyrlægen kl 14:30 . så kommer jeg lige med en opdatering

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #9   26. jul 2017 Super dejlig at høre Danni, det er jeg glad for din dejlige kats skyld, den vil nok takke dig bagefter. smiley Pøj pøj

  • Danni S
    Danni S Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   26. jul 2017 Det var godt jeg kom afsted.
    hun havde ikke mistet en klo, men derimod var hun blevet bidt.
    hun fik noget antibiotika og noget smertestillende.
    så nu må vi vente et par dage og se om hævelsen ikke forsvinder .
    så tak til jer for at opfordre mig til at tage hende til dyrlægen selvom de var lidt dyrt smiley


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #11   26. jul 2017 Puha, det var godt, åhhh stakkels lille pus da. smiley Håber hun snart bliver frisk og frejdig igen smiley smiley

  • #12   26. jul 2017 Det var super godt du tog af sted. Stakkels missekat, god bedring med hende smiley
    Ja det er dyrt at have dyr, men når man har taget ansvaret har man jo også sagt ja til prisen, alle dyr kan komme til skade og så må man til dyrlægen uanset pris.

    Det er vist i øvrigt de færreste katte der elsker dyrlægen, mine er heller ikke pjattet med dyrlægen, men er de kommet til skade eller skal vaccineres så bliver de ikke spurgt om de har lyst smiley


Kommentér på:
Min kat har mistet en klo

Annonce