{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Kan det mærkes så hurtigt? {{forumTopicSubject}}

Halløj KG.

Et kort spørgsmål herfra. Vi er startet op på RC Calm igår, pga nervøse katte... Kan det passe det her ca 1 1/2 døgn efter kan mærkes? smiley

Jeg ved godt mange er mod RC men det er ikke deres fuldfoder - de har det i en ekstra skål og i den anden er der foder med højt indhold af kød, uden korn osv så lektion i dette behøves ikke. ??

Dejlig aften til alle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det mærkes så hurtigt?
  • #1   4. aug 2017 Jeg har brugt det før og enten var mine for nervøse eller også virkede det ikke så godt... Jeg mærkede først en bedring efter ca. 3 uger.
    Har du prøvet AnxiCalm eller Kalm? Førstnævnte havde jeg stor succes med smiley


  • #2   4. aug 2017 Det er helt nyt vi er startet op på RC Calm så det får lige en reel chance. smiley

  • #3   4. aug 2017 Herhjemme er rc calm en del af blandingen, da sofus let bliver nervøs og så går det ud over Sofie. I en periode efter et uheld hvor sofus slog næsen og gav Sofie skylden fik de også kalm ved siden af (og større mængde rc calm i blandingen) det hjælper herhjemme. Jeg blander 4 forskellige tør foder sammen og fordeler i foder dimser. De er vilde med calm og jeg bruger det også til guf nogle gange
    De andre 3 I blandingen er kornfri


Kommentér på:
Kan det mærkes så hurtigt?

Annonce