{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Flytning af kat {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Først vil jeg sige at jeg ikke ønsker at blive kritiseret for dette. Jeg ved godt jeg har fejlet. Jeg fik en killing for tre uger siden, trods det er forbudt hvor jeg bor. Det blev opdaget, og hun er nu i pleje der hvor hun kom fra.
Der er 3 andre katte, bla moderen og en bror, som hun har det godt med. Jeg gør alt for at finde et nyt sted, og har søgt ret længe. Da jeg jo ikke ved hvor langt tid der går, er jeg i tvivl. Er det synd at flytte hende igen, når jeg finder noget, eller hvad mener I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning af kat
  • #1   19. aug 2017 Kedeligt at du i første omgang tog hende hjem, men FLOT at du nu tager konsekvensen og finder et nyt bosted hvor der må haves dyr, hun har det nok ok hos sin oprindelige fam. og venter der til du har dit nye hjem. Bare husk at få hende neutraliseret så der ikke bliver killinger ud af samværet med broderen. smiley

  • #2   19. aug 2017 Det skal hun helt sikkert også, så snart som muligt.

  • #3   19. aug 2017 Tror ikke du skal være bekymret - det ville jeg ikke være. Katte er altså mere robuste end man lige skulle tro. Blot sørg for, som MIN skriver, at hun bliver neutraliseret.

    Så når du nu finder et nyt sted, så har du noget ekstra at se frem til, når den lille, store killing kommer hjem, uden du behøver at have dårlig samvittighed smiley


  • #4   19. aug 2017 Som de andre skriver så var det godt de kunne tage hende tilbage og det skal nok gå fint når hun flytter hjem til dig igen. Forøvrigt kan hun sagtens steriliseres nu.

  • #5   19. aug 2017 Tak for jeres respons. Jeg vil bestille en tid til sterilisation så hurtigt som muligt, og vil glæde mig til at få hende tilbage igen smiley

Kommentér på:
Flytning af kat

Annonce